40 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben 18 en nu 5 weke zwanger ongeveer

4 jaar geleden

Helaas mag ik me toch niet bij jullie voegen.. vandaag wat heel licht bloedverlies.. en dus het begin van mijn ongesteldheid.. Succes meiden!

4 jaar geleden

Ik ben 25 en zwanger van ons eerste kindje! Jong moeder zijn is juist prachtig!

4 jaar geleden

Ik word in mei 26, zwanger van ons eerste kindje. Veel mensen zullen het jong vinden, maar ik ben er helemaal klaar voor❤

4 jaar geleden

Heyhoi! Ik ben 23 heb een dochtertje van 7 maand en nu 4 week in verwachting van ons tweede kindje! 😍

4 jaar geleden

Reactie op LFM96

Ik word 24 in April. Toen ik het een paar maanden geleden telkens over kind ...
Vind het echt heel naar als mensen dat zeggen.... Dat bepaal je toch lekker zelf! Geniet van je zwangerschap ❤

4 jaar geleden

Ik was zwanger op men 16 van mijn 1ste bevalling op 17 en ben nu bijna 20 en zwanger van mijn 2e. Ik ben zelf van België

4 jaar geleden

Reactie op newmother

Ik ben 18 jaar en 7 weken zwanger. Denk zeker een van de jongste hier😂
Als zwangere mogelijks wel ik ben van men eerste bevallen op men 17 🤷🏼‍♀️ en wat is het geweldig!! 🥰

4 jaar geleden

Hallo allemaal! Ik ben 21 jaar en in verwachting van mijn eerste kindje ik ben nu 5 weken zwanger! Anderhalf jaar geleden een miskraam gehad bij 9 weken.. Mijn moeder en vriendinnen vinden mij veel te jong voor een kindje maar mijn vriend en ik zijn er super blij mee! Laat je niet gek maken door de mensen om je heen als jij je goed voelt bij de zwangerschap is dat het belangrijkste X

4 jaar geleden

Hey dames, Hier ook een jonge mama. 22 jaar en zwanger van m'n eerste kindje. Ik ben nu bijna 5 weken. vind het echt een blessing om zo jong al zwanger te zijn terwijl velen juist het tegenovergestelde zeggen. Merk aan alles da. Ik er enorm aan toe ben. Hoewel mijn huwelijk echt goed is, zie ik ernaar uit dat dit nog een nieuwe laag en verdieping in m'n huwelijk zal brengen. Nog meer innige liefde en iets speciaals wat we altijd met elkaar zullen delen. Een gezamenlijke missie... for life. Veel liefde en kracht in de zwangerschap jonge mommy's!!

4 jaar geleden

Reactie op mamavankairos

Hey dames, Hier ook een jonge mama. 22 jaar en zwanger van m'n eerste kind ...
Gefeliciteerd! Wat leuk, geniet er van !!! ❣️

4 jaar geleden

Gefeliciteerd! Wat leuk, geniet er van !!! ❣️
Hihi dankje jij ook!

4 jaar geleden

Ik ben 22 en zwanger van ons tweede kindje

4 jaar geleden

Proficiat! Ik ben 20 en ben ook zwanger van ons 1ste kindje🥰

4 jaar geleden

Leuk al die jonge meiden! Ben ik toch niet de enige haha! Ik ben 22, 2e zwangerschap, 1e kindje

4 jaar geleden

Bij mij was het een soort droom om jong moeder te worden.. helaas dacht mijn parner er anders over.😋 Ik ben nu nog niet oud (28, 29 als ik beval) maar even iets anders dan ik oorspronkelijk in gedachte had

3 jaar geleden

Hi! Ik ben 20 en voor de eerste keer zwanger! Nu 13 weken :) Ik heb het ook hoor! Veel scheve ogen. Maaaar nu ik er geen geheim meer van maak alleen maar felicitaties! Dus geniet van deze periode en je babytje want het is het mooiste wat het is ❤️🤰🏼

3 jaar geleden

Ik denk dat je zwanger probeert te worden op het moment dat je er klaar voor bent. Dan is leeftijd niet belangrijk. Geniet ervan! Xx

3 jaar geleden

Ik ben nu 12 weken zwanger en 19 jaar, zal 20 zijn als k beval! Heb hele goeie reacties gehad op mijn zwangerschap