24 Reacties

5 jaar geleden

Milou :)

5 jaar geleden

Reactie op bigbrobigsis

Niet echt echt een jongens naam toch ;)?

5 jaar geleden

Thijn

5 jaar geleden

Dave of Davy Dean Daniel

5 jaar geleden

Bryan 😍

5 jaar geleden

Reactie op Bikene

Bryan 😍
Zo heet ons buurjongetje 😃

5 jaar geleden

Reactie op Ann1994

Dave of Davy Dean Daniel
Zoeken echt een Nederlandse naam, bedankt voor het meedenken. DaniĂ«l zo heet mijn neefje 😘

5 jaar geleden

Reactie op bigbrobigsis

Onze baby is een jongen haha

5 jaar geleden

Dirk, Danny

5 jaar geleden

Robin 💙

5 jaar geleden

Sam

5 jaar geleden

Dylan en Mason!

5 jaar geleden

Reactie op bigbrobigsis

Oeps ik dacht dat je een meisjesnaam zocht! Verkeerd gelezen

5 jaar geleden

Reactie op Mommy2BeNovember2020

Onze baby is een jongen haha
Ja sorry haha!

5 jaar geleden

Tom!

5 jaar geleden

Milan

5 jaar geleden

Rob of Luuk

5 jaar geleden

Ik vind de naar tygho er wel mooi bij passen

5 jaar geleden

Dylan en Damian. Dylan en Nathan. Dylan en Colin. Dylan en Florian

5 jaar geleden

Mick, Devano / Delano Jesper Mijn persoonlijke favoriet bij deze naam: Odin. Dit omdat je zoons naam ook de zoon van een zeegod. Zo blijf je een beetje in de GodenđŸ€Ł Herkomst en betekenis Dylan Dylan was de naam van een legendarische held uit Wales, de zoon van een zeegod. De betekenis die daarom aan de naam gegeven wordt, is ‘zoon van de zee’. Er wordt echter ook wel een verband gelegd met het Welshe woord ‘dylanwad’ dat ‘invloed’ betekent. Door de Welshe dichter Dylan Thomas (1914-1953) werd de naam breder bekend. Het is ook mogelijk dat Dylan is afgeleid van de jongensnaam Delano. Die naam stamt oorspronkelijk af van de Franse familienaam Delanoe. Deze naam komt van ‘de la noue’, dat ‘(afkomstig) van vochtig land’ betekent. Odin betekend Suggesties bij Odin:Otis,Finn,Odyn,Nolan,Owen,Abel, Mika, Levi Noordse mythologie In de Noordse mythologie is Odin de oppergod. Hij komt in talloze verhalen terug, heeft vele functies en betekenissen. Hij is onder meer de God van wijsheid, oorlog, poĂ«zie en de dood. In de Germaanse mythologie komt hij voor als Wodan. Aan die naam ontlenen wij de weekdag woensdag. Hij heeft meerdere zonen, waaronder Thor en Vidar.