8 Reacties
5 jaar geleden
Kabrita bij mijn derde.gebruikt omdat hij niet tegen koemelk kan. Tevreden over. Duurder dan de standaard merken zoals nutrilon maar elk cent waard
5 jaar geleden
Geitenmelk is super! Ik ben daar gewoon meteen al mee gestart naast de borstvoeding. Had voor mezelf een marktonderzoekje gedaan naar de beste flesvoeding voor je kindje.... nou daar kwam de geitenmelk naar voren. Geen toegevoegde suikers zoals bij nutrilon of hero etc. Het is wél echt ontzettend duur. 4x duurder dan nutrilon.... 400 gram kabrita kost 15 euro. 800 gram kost 25 euro. En nu komt de GOUDEN tip, waar ik dus laatst ook achter kwam. De kruidvat verkoopt ook geitenmelk van kruidvat eigen merk. Heb de verschillen in samenstelling bekeken en die zijn nihil. Dus een heel goed alternatief. 800 gram kost namelijk 15 euro. Evengoed nog 2x duurder dan nutrilon maar daarintegen ook 2x zo goed. Onze meid heeft amper kramp en doet het super op de geitenmelk. Succes!
5 jaar geleden
Ik gebruik sinds de geboorte alleen nannycare, een tip mocht je het teduur vinden. Koop een 3pack of 6pack dat is veeel voordeliger kijk even op www.vitaminadviceshop.nl een 6pack komt dan voor 27.50 ipv 40 euro. Die vd kruidvat geen ervaring mee.
Wij hebben heel weinig last gehad van krampjes.
5 jaar geleden
Reactie op Sisi Ha
Ik wilde ook met kabrita beginnen tot ik er achter kwam dat het taurine bev ...
Die bevat nutrilon ook zie ik! Volgens mij is dat standaard..
5 jaar geleden
Reactie op Sisi Ha
Ik wilde ook met kabrita beginnen tot ik er achter kwam dat het taurine bev ...
Baby’s en kleine kinderen kunnen taurine nog niet zelf aanmaken; voor hen is taurine een essentiële voedingsstof.....