13 Reacties

5 jaar geleden

Ik had wel altijd een cadeautje voor ze klaarliggen, destijds voor mijn dochter (toen 7)mooie oorbellen en mijn zoon (toen 4) een leuk speelgoed, ik weet niet meer precies wat. Deze keer ga ik ook weer iets voor ze klaar leggen, nog geen idee wat.

5 jaar geleden

Wij denken aan een kindercamera voor onze 3 jarige dochter. Aangezien we zelf ongetwijfeld heel veel foto's van/met haar baby broertje gaan maken.

5 jaar geleden

Ja daar zat ik wel aan te denken om dat te doen denk aan een mooi armbandje of kinder horloge wilt ze graag.

5 jaar geleden

Ja, gezien hij gek is ook auto's, een leuke auto. Ik ga ook samen met hem een kadootje voor zijn zusje kopen, die hij dan mag geven aan de baby. Dan mag hij iets geven, en krijgt hij ook iets.

5 jaar geleden

Ja altiid gedaan dus wil dat zeker nu weer doen. Zoon van 6 iets in thema bouwvakker of hulpdienst, dochter van 4 iets met unicorn of prinses, zoontje van 2 iets van dino.

5 jaar geleden

Ik geef mijn zoontje van 3j een kidizoom digitale camera. Hij is gek op foto's maken met mijn telefoon en camera.. dus dan kan die met zijn eigen camera fotos maken van zijn zusje! En daar doe ik een lief kaartje bij uit de naam van mijn baby..

5 jaar geleden

Ja zeker. Ik zat te denken bij m'n dochter van 7 een mini baby born broertje of zusje (we weten nog niet wat het wordt) en voor m'n zoontje van 10 weet ik nog niet wat. Wil wel ook iets in thema van geboorte denk ik.

5 jaar geleden

Hier doen we niet aan kadootjes, voor de 2 meiden is hun nieuwe broertje al een kadootje, ze zijn 6 en 9. Ik heb wel gevraagd wat ze willen en dat is meehelpen, in bad doen, kleertjes uitzoeken, meehelpen met aankleden.

5 jaar geleden

Wij geven onze dochter van 8 een ketting met eerste letter van haar naam en die van de baby.

5 jaar geleden

Reactie op Nov2020

Ik geef mijn zoontje van 3j een kidizoom digitale camera. Hij is gek op fot ...
Super leuk idee😁

5 jaar geleden

Reactie op Nov2020

Dat is echt een super leuk idee! 🥰

5 jaar geleden

Ik wil onze dochter de stoffen pop van little dutch cadeau geven. We weten niet wat het wordt dus kijken dan of we het jongetje of het meisje geven

5 jaar geleden

Reactie op Nov2020

Mijn nichtje heeft ook deze camera gekregen toen haar zusje geboren werd. Nu 3 jaar later is het nog altijd het meest gebruikte speelgoed daar in huis! Echt een aanrader dus