Hey,
Geven jullie je oudere zoon of dochter, Grote broer/zus een kadootje of iets namens de baby Als hij/zij geboren is?
En Zo ja wat geven jullie dan?
Mijn kinderen zijn 6 en 8 (dochter en zoon)
Natuurlijk is een broertje of zusje erbij al een wonderlijk kado maar iets voor hun zelf of om dan nog extra te herhinderen ofzo?
Ben benieuwd ^^
Ik had wel altijd een cadeautje voor ze klaarliggen, destijds voor mijn dochter (toen 7)mooie oorbellen en mijn zoon (toen 4) een leuk speelgoed, ik weet niet meer precies wat. Deze keer ga ik ook weer iets voor ze klaar leggen, nog geen idee wat.
Ja, gezien hij gek is ook auto's, een leuke auto. Ik ga ook samen met hem een kadootje voor zijn zusje kopen, die hij dan mag geven aan de baby. Dan mag hij iets geven, en krijgt hij ook iets.
Ja altiid gedaan dus wil dat zeker nu weer doen. Zoon van 6 iets in thema bouwvakker of hulpdienst, dochter van 4 iets met unicorn of prinses, zoontje van 2 iets van dino.
Ik geef mijn zoontje van 3j een kidizoom digitale camera. Hij is gek op foto's maken met mijn telefoon en camera.. dus dan kan die met zijn eigen camera fotos maken van zijn zusje!
En daar doe ik een lief kaartje bij uit de naam van mijn baby..
Ja zeker. Ik zat te denken bij m'n dochter van 7 een mini baby born broertje of zusje (we weten nog niet wat het wordt) en voor m'n zoontje van 10 weet ik nog niet wat. Wil wel ook iets in thema van geboorte denk ik.
Hier doen we niet aan kadootjes, voor de 2 meiden is hun nieuwe broertje al een kadootje, ze zijn 6 en 9. Ik heb wel gevraagd wat ze willen en dat is meehelpen, in bad doen, kleertjes uitzoeken, meehelpen met aankleden.
Ik geef mijn zoontje van 3j een kidizoom digitale camera. Hij is gek op fot ...
Mijn nichtje heeft ook deze camera gekregen toen haar zusje geboren werd. Nu 3 jaar later is het nog altijd het meest gebruikte speelgoed daar in huis! Echt een aanrader dus