Hoi allemaal,
Ik heb ontzettend veel moeite met pillen/capsules slikken. Ik heb op het moment davitamon compleet mama maar ik zie er elke dag tegenop om dit te nemen. Ik snij ze al in stukjes maar toch verslik ik me steeds en lukt het gewoon niet. Daarom mijn vraag of iemand mischien weet of er ook kauwtabletten of zuigtabletten zijn die ik kan nemen. Zo ja, hoor ik het heeeel graag!馃榿馃憤
Ik heb hetzelfde probleem. Wat ik doe is een stukje brood of iets anders even kauwen tot je moet slikken en dan de pil er tussen doen. Alleen op deze manier krijg ik het weg. Succes ermee!
Ja de foliomzuur lukte enigzins nog maar nu is het wel goed om ook wat extra vitamines te slikken. Dus hoopte dat iemand inderdaad weet of er zuig of kauwtabletten zijn.
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik kan alleen de foliumzuur met vit d van Davitamon vinden als zuigtablet. Maar niet een multivitamine kauw of zuigtablet.. dus ik hoop dat iemand hier een tip voor heeft!!
Ik kan ook niet zo goed pillen slikken. Ben sinds deze week gestopt met foliumzuur. Nu neem ik kouwtabletten van davitamon. Iets van energy boost forte oid. En ik neem er ook nog een zuigtablet vitamine D bij. Op deze manier krijg je ook flink wat extra vitaminen binnen. Is redelijk vergelijkbaar met die mama vitaminen etc. Alleen dus geen foliumzuur, maar dat hoeft nu ook niet meer.
Al eens gekeken naar de samenstelling van kinder kauw gummys? Geen idee of dat die een alternatief kunnen bieden.
En kin naar beneden knikken met het doorslikken. Vroeger werd gezegd je hoofd naar achteren, maar daar wordt je slokdarm smal door thv je keel. Dus naar beneden 馃憤馃徎
Ik heb hetzelfde probleem, ik heb met de verloskundige overlegd en als ik mijn voedingswaarde gewoon binnen krijg was foliumzuur met extra vitamine D zuigtabletten waren voldoende en hoefde niks extras erbij te pakken.
Ik heb moeite met de capsules met visolie. Je kan ook de zwangerschapssupplementen zonder visolie slikken. Zijn wat kleinere pilletjes. Ik stap daar straks ook naar over.
Ik ben ook echt drama met pillen slikken dus ik waag me er ook maar niet aan. Ik neem bruistabletten van Supradyn. Is ook voor zwangere vrouwen! Vind het zelf niet heel lekker maar neem een slok en daarna iets lekkers er achteraan zodat je het niet proeft 馃檲