18 Reacties
5 jaar geleden
Ik draag ook boxers en vaak ook nog gewoon een Zwangerschapsbroek. Alleen een daarvan is echt vervelend. Verder denk ik dat ik ook een buikband ga kopen om met sporten een steun te hebben. Anna rolfi die ze bij de Kruidvat verkopen is ook fijn trouwens..
5 jaar geleden
Ik heb vooral last van synthetische dingen of kant... dus kraag vooral katoen. Wel gewoon alle vormen, dus boxer/onderbroek/string.. ik heb ook vooral hoge broeken aan, dat scheelt wel ook echt!
5 jaar geleden
Ik draag nog steeds mijn noppies zwangerschap hipsters. Heerlijk ☺️
Ik ook!
5 jaar geleden
Reactie op Miraclehappening
Ik ook!
Ja echt heerlijk, heb mijn eigen ondergoed van voor de zwangerschap geprobeerd maar pakte rap deze weer uit de kast ☺️
5 jaar geleden
Hema naadloze boxers! Zitten heerlijk, zelfs nu nog...5 jaar na de keizersnede 😄 Rekken lekker mee, dus kan ze hoger optrekken.
5 jaar geleden
Ik draag nog supersexy hoge omaslips van de zeeman. Mijn eigen ondergoed valt precies op de wond en is pijnlijk. Ik kan niet wachten op de dag dat ik de omaslips aan de wilgen kan hangen 🤣
5 jaar geleden
Reactie op Flowerbomb54
Ik draag nog supersexy hoge omaslips van de zeeman. Mijn eigen ondergoed va ...
Yup, hier ook! Gekocht voor het kraamverband, maar draag ze nog steeds 🙈 eigen hipsters al weer een keer geprobeerd en op zich gaat het, maar zit Idd precies in de wond, dus minder prettig