18 Reacties

5 jaar geleden

Team boxers 🙋‍♀️

5 jaar geleden

de soort van 'gaasjes onderbroek' en daar overheen een oma onderbroek

5 jaar geleden

Ik draag nog steeds mijn noppies zwangerschap hipsters. Heerlijk ☺️

5 jaar geleden

Hema boxers heb ik heeeeel lang gedragen

5 jaar geleden

Ik draag de seamless boxers van HEMA! Schuren niet zo over het litteken heen en vind ze heerlijk zitten, omdat je ze wat hoger op kunt trekken😁 de katoenen versie vind ik momenteel niks, want dat schuurt bij mij echt nog te erg langs het litteken

5 jaar geleden

Ik draag nog gewoon boxers van de action, maar moet ook zeggen dat deze niet op mn litteken komt

5 jaar geleden

Seamless ondergoed!

5 jaar geleden

Ik draag mady onderbroeken vd zeeman. Niet sexy, wel suuuper fijn en zit niet te schuren op mn litteken. Of naadloze strings van de hema.

5 jaar geleden

Ik draag ook boxers en vaak ook nog gewoon een Zwangerschapsbroek. Alleen een daarvan is echt vervelend. Verder denk ik dat ik ook een buikband ga kopen om met sporten een steun te hebben. Anna rolfi die ze bij de Kruidvat verkopen is ook fijn trouwens..

5 jaar geleden

Ik heb vooral last van synthetische dingen of kant... dus kraag vooral katoen. Wel gewoon alle vormen, dus boxer/onderbroek/string.. ik heb ook vooral hoge broeken aan, dat scheelt wel ook echt!

5 jaar geleden

Ik draag nog steeds mijn noppies zwangerschap hipsters. Heerlijk ☺️
Ik ook!

5 jaar geleden

Reactie op Miraclehappening

Ik ook!
Ja echt heerlijk, heb mijn eigen ondergoed van voor de zwangerschap geprobeerd maar pakte rap deze weer uit de kast ☺️

5 jaar geleden

Hema naadloze boxers! Zitten heerlijk, zelfs nu nog...5 jaar na de keizersnede 😄 Rekken lekker mee, dus kan ze hoger optrekken.

5 jaar geleden

Ik draag ook nog altijd mijn zwangerschapsondergoed zit lekkerder dan de gewone ondergoed.. sexy is het inderdaad niet. Maar voor mijn gemak draag ik die.. kan ik ook nog niet verdragen een gewone ondergoed.. ik draag die van het merk anita .. gewoon weg zalig .

5 jaar geleden

Ik draag nog supersexy hoge omaslips van de zeeman. Mijn eigen ondergoed valt precies op de wond en is pijnlijk. Ik kan niet wachten op de dag dat ik de omaslips aan de wilgen kan hangen 🤣

5 jaar geleden

Reactie op Flowerbomb54

Ik draag nog supersexy hoge omaslips van de zeeman. Mijn eigen ondergoed va ...
Yup, hier ook! Gekocht voor het kraamverband, maar draag ze nog steeds 🙈 eigen hipsters al weer een keer geprobeerd en op zich gaat het, maar zit Idd precies in de wond, dus minder prettig

5 jaar geleden

Mijn voorkeur gaat ook naar de naadloze boxers van de hema. Zijn lekker zacht en kan je hoog optrekken 👍🏼

5 jaar geleden

Heb de onderbroeken van de zeeman. Voor tijdens en na de zwangerschap Nooit geen last bij mijn litteken gehad.