10 Reacties

2 jaar geleden

Hier een keukentje van de Action gepimpt voor de 1e verjaardag van Olivia. Ze speelt er enorm veel mee. Maar man wat een pokkenwerk was dat om te doen zeg 🙈 Geloof dat er 8 lagen verf op die deurtjes zitten voordat het netjes was en de knoppen/kraan moeten eigenlijk nog eens opnieuw worden gedaan. Er schijnen ook gewoon setjes te koop te zijn om die Ikea keukentjes mee te kunnen pimpen. Hoef je er alleen maar op te plakken geloof ik. Denk dat ik daar een volgende keer voor zou gaan haha 😆

2 jaar geleden

Ons keukentje, in de creche hadden ze gezegd dat hij graag speelt met keukentjes en huisjes dus heb ik me er eentje 2e hands gekocht. Een succes hier :)

2 jaar geleden

Wij hebben ook een keukentje en het is een hit hier! Deurtje open, iets in de kast leggen, deurtje toe. Deurtje weer open, het er uit halen en naar mama of papa brengen. En ga zo maar door!

2 jaar geleden

Hier wordt er ook veel mee gespeeld.. eten geven met een lepel aan alle knuffels en steeds maar roeren in de pannen. Ook gelijk een mooie opslag voor ander speelgoed 😉

2 jaar geleden

Maar ik zie eigenijk net pas je vraag...🙈 ik ken geen mensen die ze pimpen..

2 jaar geleden

Jaaa ik wil er eentje geven als ze 2 wordt en dan met sinterklaas alle benodigdheden voor een keukentje. Ga hem zelf pimpen, alle grijze plastic greepjes en kraantje goud spuiten en misschien wat webbing op de plastic raampjes. En achter een plank maken met tegelmotief. Ga er niet te veel aan doen, met kleine aanpassingen is ie ook al leuk!

2 jaar geleden

Hier ook veel plezier aan haar keukentje. Ook zelf opgepimpt

2 jaar geleden

Reactie op Baby Girl Nov

Hier ook veel plezier aan haar keukentje. Ook zelf opgepimpt
Gaaf welke goude spray heb je gebruikt? En tevreden mee? Ik wil binnenkort ook het keukentje gaan kopen en pimpen! 😃

2 jaar geleden

Reactie op kellykleingeld

Gaaf welke goude spray heb je gebruikt? En tevreden mee? Ik wil binnenkort ...
Goudenspray van de action.

2 jaar geleden

Deze heb ik gepimpt voor mijn dochters 1ste verjaardag