18 Reacties
5 jaar geleden
Voor mij zat er weinig nieuws bij, alleen dat verhaal van die opvolgmelk en t schepje was wel even dat ik dacht okeeee. Maar wou zelf toch na 1 jaar stoppen dus maakt hier geen verschil. Gebruik vanaf het begin al kruidvat voeding en helemaal tevreden over. Ik snap dat nutrilon enzo wat duurder zijn vanwege het onderzoek wat ze doen naar babyvoeding, maar dat het daarmee gelijk meer dan twee keer zoveel kost vind ik complete onzin.
5 jaar geleden
Kleine van ons ook lekker op de Kruidvat voeding. Eerste 10 weken heeft hij borstvoeding gehad. Volgens mij zijn er wel meer ouders die nurtilon en Kruidvat samen gebruiken. Gewoon even kijken hoe je kleintje er mee om gaat. Maar uiteraard gewoon doen waar je je fijn bij voelt. Wat ik in het stuk van kdw zo bizar vond dat de op een volgende stappen steeds zoeter gemaakt worden en dat je je uk gewoon voorbereid op meer zoetigheid. Ik ben zelf een vrouw met overgewicht en ik weet hoe lastig het is en ik wil dan ook echt mn best er voor doen om die kleine gezond op te laten groeien. Maar door sommige producten wordt je gewoon zwaar in de maling genomen.
5 jaar geleden
De 'bekende en grote' merken betalen geld voor de reclame die zij maken. Uiteindelijk betaald de consument dat weer. De inhoud van Kruidvat / Jumbo of Nutrilon zijn naargenoeg hetzelfde. Alleen het scheelt de helft! Ik gebruik geitenmelk van de kruidvat en vind het super. 800 gram geitenmelk van de kruidvat is 15 euro.
800 gram geitenmelk van kabrita is 26 euro. Bizar verschil...
5 jaar geleden
Niks nieuws gehoord. Maar dit is het zoveelste topic over de aflevering
5 jaar geleden
Net maar terug gekeken na alle commotie.... dit gaat over de normale melk. Wij geven voeding voor het spugen. Als ik ze van nutrilon- Hero en Kruidvat vergelijk dan zit er qua koolhydraten en suikers wel verschil. Geeft er iemand anti reflux van de Kruidvat? Zitten meer suikers en koolhydraten in dan de Hero. Ga van de week toch een pak van de Kruidvat halen om te proberen. Als het "gewone" melk was zou ik niet twijfelen maar het gaat nu redelijk... en dan twijfel ik toch een beetje 馃檲馃檲
5 jaar geleden
Reactie op Mama Maud
Net maar terug gekeken na alle commotie.... dit gaat over de normale melk. ...
Hoeveel is meer? Zal minimaal zijn, vooral als je het berekent per flesje
5 jaar geleden
Hoeveel is meer? Zal minimaal zijn, vooral als je het berekent per flesje
Per 100 ml koolhydraten hero 6.8 suikers 3.5 hier staat ook nog lactose 3.3 bij.
Kruidvat ar koolhydraten 7.3 suikers 6.7
De rest maakt niet heel veel uit... zelfde met de nutrilon meer suikers.
Het gaat mij meer om de verzadiging.
5 jaar geleden
Wij zitten aan de nutrilon omneo! Bibi doet het er prima op, ik voel 'm niet in m'n portemonnee en dus laten we het gewoon zo. Het hele verhaal over opvolgmelk vond ik wel weer bijzonder om te horen. Maar ik zou zelf toch mijn kind niet tot drie jaar een fles nutrilon geven...馃槄
5 jaar geleden
Reactie op Sannecl92
Wij zitten aan de nutrilon omneo! Bibi doet het er prima op, ik voel 'm nie ...
Als ik me goed herinner kreeg bibi eerst forte toch? Mijn zoontje deed het super op de omneo maar had constant honger dus toch weer over naar forte maar nu dus wel weer moeizaam poepen. Hoe gaat het bij jullie, hoevaak en hoeveel geef je?
5 jaar geleden
Voor de forte gebruikten wel al kruidvat, maar de standaard toch nutrilon. We hebben 1 keer kruidvat geprobeerd maar hij spuugde er heel raar dik schuim van. Dus dat proberen we niet weer, dan helaas maar duurder a merk. In verhouding mixen we toch meer forte dus het valt mee.
5 jaar geleden
Reactie op L199107
Ik ben na de uitzending overgegaan van hero comfort naar kv anti reflux, wi ...
Stinkt die minder dan de Hero? Wij dikken ook nog extra in. Ze blijft aan het spugen met deze verhouding maar nu blijft het aan de onderkant ook redelijk binnen de luier. Zal het van de week eens gaan halen als deze pot bijna leeg is.
5 jaar geleden
Reactie op Leoa
Ik heb na het zien van de aflevering de wissel van nutrilon naar Etos eigen ...
Wij hebben altijd van Albert Heijn en volgens mij die hetzelfde als Etos. Hier ruikt het ook altijd echt naar kazige kots als ze wat langer na de fles nog spuugt. Ik wist niet beter want hebben nooit een andere geprobeerd 馃槄
5 jaar geleden
Iemand een idee hoe ik dit in Belgi毛 kan bekijken? Via websites lukt het niet, op YouTube staat het ook nog niet?
Ik wil over gaan v kant-en-klare zuigelingenmelk v nan optipro 1 naar poeder.
Zoontje is daar zeer goed mee, nooit reflux gehad, drinkt vlot... dus wil ik naar een poeder gaan die ook in diezelfde lijn ligt + op kamertemperatuur mengen.
Dat is nog nr 1 nu v poeder? Zoontje is bijna 4 maand en 7,5 kg :)
5 jaar geleden
Reactie op nimf123
Iemand een idee hoe ik dit in Belgi毛 kan bekijken? Via websites lukt het ni ...
https://www.npo3.nl/keuringsdienst-van-waarde/25-02-2021/KN_1725001 misschien dat je hem via deze link kunt bekijken? (Ik dacht: 'ik kan het altijd proberen of het met de link wel werkt' 馃槉)