471 Reacties

3 jaar geleden

27+1 en 9.4 kilo rijker..... Vind 't ineens best veel worden.... Maja wat is normaal hé haha!

3 jaar geleden

Ik ben 27+5 ben 4kg aangekomen, maar ik heb een vriendin en zij was al op de 25e week 15kg aangekomen, dus ja iedereen is anders

3 jaar geleden

10 kilo aangekomen ik schrok me rot 😢🤷🏼‍♀️

3 jaar geleden

26 weken en +/- 4 kilo

3 jaar geleden

Hier schommelt het... Ben begonnen op ongeveer 88kg.. Laatste keer op de weegschaal was het 90kg (28+6) zolang de kleine stamper hier gezond is en levendig. Ben ik gelukkig. :)

3 jaar geleden

26+2 en 3kg aangekomen. In het begin juist alleen maar afgevallen, dus als je vanaf mn laagste gewicht rekent ben ik 8 kilo aangekomen

VRIEND

3 jaar geleden

27+3 en 7kg

3 jaar geleden

Hier 26+5 en 6,5 kg aangekomen.

3 jaar geleden

27 weken en nu 10kg erbij... ook ik schrok me rot toen ik t zag staan op de weegschaal 🙈

3 jaar geleden

26.1 en 10kg aangekomen. Het gaat zo hard nu 😶

3 jaar geleden

27 en +9,5 ongeveer.

3 jaar geleden

27+2, +4 kilo. Ik ben erg benieuwd naar de groeiecho, of de baby groot genoeg is. Was met 20 weken wel en de controles zijn goed, maar soms twijfel ik een beetje doordat ik zo weinig aankom. De geruststelling dat de kleine gewoon goed groeit zit ik wel een beetje op te wachten dus. In dat geval is het helemaal niet erg dat ik weinig aankom 😅

3 jaar geleden

28 weken 3 kilo

3 jaar geleden

25+6 en laatste keer dat ik op de weegschaal stond (ruim een week geleden) was ik 8kg aangekomen. Als ik dat hier zo lees vind ik het veel klinken terwijl het voor mijn gevoel juist heel erg meevalt😋 Krijg ook de hele tijd te horen dat ik een mooie bescheiden buik heb... nou vind ik die wel aardig maar draag het echt recht naar voren en verder op mijn middel, benen en armen nog niks aangekomen.

3 jaar geleden

25 weken en 6kg aangekomen.

3 jaar geleden

10 kilo 😭 geef het stoppen met roken de schuld 😜

3 jaar geleden

28 weken en ben 12 kilo aangekomen

3 jaar geleden

28 weken en 12kg aangekomen , hoop dat het er ook straks weer snel af gaat😛

3 jaar geleden

Ben nu 25 weken en was met de controle bij 22 weken in totaal 9 kg aangekomen vanmiddag moet ik weer heen dus ben benieuwd hoop dat het mee valt 🙈 schrok nogal bij de laatste keer 7kg er in een keer bij

3 jaar geleden

Bij 27 weken was ik 10 kilo zwaarder. Nu 2 weken later weeg ik bewust niet. Ik houd nu zoveel vocht vast door de warmte, zie mijn enkels bijna niet meer, dus zal toch niet representatief zijn 🙂