94 Reacties

5 jaar geleden
Wij hebben gekozen voor de JoolZ Geo2, voor mij met eenzijdige beperkingen met 1 hand in te klappen en handig in gebruik. Kost wel ietsjes meer dan de Mutsy, maar merkte voor mezelf enorm verschil. Vooral in de winkel uitproberen! Doe wat goed is voor jou ☺️

5 jaar geleden
Wij hebben gekozen voor de Nuna mixx next. Heerlijke wagen met alles er op en eraan. Maar ga inderdaad zelf alles uitproberen bij de babypark bijvoorbeeld. Hebben wij ook gedaan. Zo weet je precies wat er bij je past! :)

5 jaar geleden
Wij hebben de Nuna triv gekozen, kwam ook goed uit de test van de Consumentenbond en is mooi smal. Ook makkelijk en klein op te vouwen en kan dan stabiel staan

5 jaar geleden
Reactie op Dyane
Ik zou zeggen ga langs bij babypark en probeer gewoon vanalles. Er is zovee ...
Helemaal mee eens. Wat de een handig vindt, vindt de ander helemaal niks. Laat je dus niet teveel leiden door welke kinderwagens anderen hebben. Ga naar een babypark of babydump o.i.d. en laat je daar adviseren. Wij hadden een paar criteria (waaronder de prijs en hoogte van de wagen) en daarop alvast een beetje online naar wat kinderwagens gekeken. Vervolgens in de winkel heel prettig verder geholpen. Dan kun je ook het in- en uitklappen goed uitproberen.
Wij zijn uiteindelijk voor de Transit by Mutsy gegaan. Maar nogmaals, doe met die info wat je wil... 😆

5 jaar geleden
Wij hebben de Jane muum matrix 2. Echt een aanrader, bijzondere is dat je deze zowel als autostoel maar ook als bedje in de auto kan vervoeren. 😁https://www.reiswieg.nl/jane-mm-5-in-1-2019/?gclid=EAIaIQobChMIiLSSybbU6gIVDLh3Ch3x2A1ZEAQYAyABEgJyL_D_BwE#257=42

5 jaar geleden
Wij hebben de Mutsy EVO. Klein opvouwbaar, lichtgewicht, wandelt als een zonnetje. Je kan ook de Maxi-Cosi erop klikken

5 jaar geleden
Reactie op Mootje88
Bedankt iedereen,ik ga ze gewoon allemaal uit proberen.
Me man had het over ...
Een maxicosi kan bijna op elke kinderwagen, evt extra adapter/opzetstukje nodig. Dus dat gaat wel goed komen.
Veel succes en plezier met het uitkiezen. Ik vond t ook overweldigend hoor, zoveel keuze. Maar bedenk maar zo, je kunt eigenlijk geen verkeerde keuze maken. Dus kies er 1 waar jullie je goed bij voelen. 👍🏻

5 jaar geleden
Reactie op Mootje88
Me man had het over ...
Ik denk dat je een isofix basis bedoeld. En ook hiervoor isbhet zo dat er vele verschillende zijn en dus altijd eentje die aansluit op jullie wensen. Wij hebben zelf een Joolz day 3 kinderwagen. Moeten nog een maxicosi kopen. Maar er passen veel verschillende maxicosi's vanwege de adapters die je kunt kopen

5 jaar geleden
Reactie op Mootje88
Me man had het over ...
Er zijn verschillende isofix bases. Denk dat er inmiddels voor iedere stoel wel een is. Ook kan je heel vaak adapters erbij kopen voor op je wagen. Gewoon kiezen wat jullie fijn vinden en dan informeren wat gecombineerd kan worden. Kans is groot dat het gewoon kan