Nouja zoals de titel zegt..
mijn zoontje van wordt snachts geregeld hard huilend wakker en als ik naar hem toe ga is niets goed. Ik geen hem zijn speen en knuffel maar dit smijt hij meteen weg, als ik hem op schoot neem in de schommelstoel wordt hij nog bozer en werkt zich op de grond (evt met knijpen, krassen, bijten of haren trekken erbij). Als hij dan op de grond is, gaat hij in een hoekje huilen. En als ik hem laat doen, huilt hij makkelijk een uur en langer denk ik ook wel.
Bij z’n papa wordt hij vaak wel rustig, maar die is op dit moment niet fit (mede door de gebroken nachten, kan hij erg slecht tegen), dus ik zit nu op zijn kamertje maar kan eigenlijk niets doen.
Heb hem een klein uur geleden een zetpil gegeven voor de zekerheid, omdat ik ergens ook bang ben dat hij last heeft van zijn laatste kiezen die nog door moeten komen (zijn tanden is altijd een probleem geweest), maar op het moment lijkt het niet te helpen.
Iemand enig idee of dit test gedrag zou kunnen zijn of dat ik toch verder moet kijken. Ik weet dat hij een sterke wil heeft maar dit gaat nu al zeker een week zo en wordt er weg moedeloos van 🥺
Alvast bedankt!