38 Reacties

5 jaar geleden

Wat zou kunnen kloppen?

5 jaar geleden

Reactie op Maricarmen

Wat zou kunnen kloppen?
De titel ? 😂

5 jaar geleden

Hier een week oud. Wij hebben dezelfde gedachte over mijn dochter. Ze is hier 1 weekje oud en kijkt mijn vader zo diep in de ogen aan. Al vanaf de geboorte dat ze ook al zo alert is. Heel mooi

5 jaar geleden

Hier was ie 3 dagen oud. Heel erg alert en keek je recht in je ogen aan terwijl je anderhalve meter verderop zat. Toch is het voor mij gewoon een baby en geloof ik persoonlijk niet in reincarnatie of iets in die strekking 😉

5 jaar geleden

Dit was de 1e foto thuis van mijn zoontje was hij de nacht ervoor geboren hij kijkt hier ook zo helder en indringend vind ik

5 jaar geleden

Hier ook een oude ziel, ik zag het meteen en m'n moeder begon er ook al over. Heel apart allemaal. Ik geloof er zeker wel in om meerdere redenen die ik maar niet ga verkondigen, anders verklaart iedereen hier mij voor gek 😂

5 jaar geleden

We waren 7 jaar bezig voordat ik eindelijk zwanger raakte. Een paar maanden daarvoor droomde ik mijn overleden zus die in mijn droom zwanger was, ze haalde baby uit haar buik en gaaf aan mij. Later niet meer aan gedacht tot mijn zoontje was geboren. Hij doet me aan haar denken. Ook kijkt hij altijd in de woonkamer in de hoek en lacht er naar. Geloof wel in een andere wereld

5 jaar geleden

Niet het idee dat mijn dochtertje een oude ziel heeft, maar wel heel typisch dat ze steeds naar de muur staart waar het beeldje voor haar "overleden broertje" staat.(miskraam gehad) en nu ze begint te lachen lacht ze ook die kant op. Super speciaal om te zien

5 jaar geleden

Misschien een nieuwetijdskindje? Die hebben vaak een oude ziel.

5 jaar geleden

Reactie op geluk2020

We waren 7 jaar bezig voordat ik eindelijk zwanger raakte. Een paar maanden ...
Wauw!!! Wat een prachtig verhaal! ♡ en gefeliciteerd met jullie wonder!

5 jaar geleden

Hier ook hetzelfde. Soms krijg ik er schrik van😅 hier kijkt hem ook heel lang naar de foto van mijn overleden zoontje en dan begint hem te lachen. Heel speciaal om te zien. 😔😔😔 heb zoveel meegemaakt en dit zie ik als een geschenk van mijn zoontje. Dit is het mooiste teken wat ik op 1.5j heb gekregen van hem. Ik geloof wel dat er iets bestaat of iets is wat wij niet weten. Zou vroeger mensen voor gek verklaren maar maak het allemaal zelf mee dus er bestaat wel degelijk iets. Ik hoop dat ik ooit mijn zoontje terug kan zien.. of mss is het ziel van mijn zoon nu bij mijn andere zoontje. Reïncarnatie 🤷‍♀️

5 jaar geleden

Wauw!!! Wat een prachtig verhaal! ♡ en gefeliciteerd met jullie wonder!
Dank je wel 😘

5 jaar geleden

Reactie op geluk2020

We waren 7 jaar bezig voordat ik eindelijk zwanger raakte. Een paar maanden ...
Wauw kippenvel! Mooi

5 jaar geleden

Onze dochter is ook vanaf de geboorte heel alert en kijkt me vanaf het eerste moment diep in mijn ogen aan. Voor mijn gevoel zoekt ze dan echt verbinding. Dat doet ze nog steeds bij bijna elk intiem moment (drinken of geruststelling nodig). Zelf denk ik dat ze hoogsensitief is en/of hoogbegaafd. Aangezien dit erfelijk kan zijn en ik dit zelf ook ben. Ik ben niet van het in hokjes plaatsen (en misschien zit ik er wel naast) maar let hierdoor wel extra op overprikkeling en contact maken. Las dit er ook over;

5 jaar geleden

Reactie op motorlady

Misschien een nieuwetijdskindje? Die hebben vaak een oude ziel.
Hier zat ik ook aan te denken! Zeker interessant om eens in te verdiepen en bewust hiervan te zijn. https://www.nieuwetijdskind.com/kenmerken-nieuwetijdskinderen/

5 jaar geleden

Reactie op Akgc

Hier ook hetzelfde. Soms krijg ik er schrik van😅 hier kijkt hem ook heel l ...
Mooie en fijne gedachte lijkt me 😊 Er is een verhaal op internet van een moeder die er van overtuigd is dat haar dochtertje gereïncarneerd is als haar zoontje. Ook door opmerkingen van het jochie zelf (wees het meisje aan op foto’s en zei dat hij dat was oa). Vond het mooi om te lezen, als je interesse hebt kan ik kijken of ik het kan vinden

5 jaar geleden

Reactie op Suuskexx

Onze dochter is ook vanaf de geboorte heel alert en kijkt me vanaf het eers ...
Mijn meissie ook. Vanaf haar geboorte was ze al alert, het viel de verpleegkundige ook al op. Het lijkt net alsof ze met je wil communiceren tevens heb ik het gevoel dat ze me aan kijkt alsof ze zo diep kijkt in mijn ziel en dan het gevoel heb dat ze zegt 'mam alles komt goed'. Bij de andere kids heb ik dat niet zo sterk gehad.

5 jaar geleden

Leestip voor dit soort dingen, leuk en gek boek: Anderssen van Charles Lewinski

5 jaar geleden

Reactie op Suuskexx

Onze dochter is ook vanaf de geboorte heel alert en kijkt me vanaf het eers ...
Hetzelfde met mijn 1e dochter. Proberen goed te begeleiden idd. Hoogsensitiviteit zit in de fam. Wel goed ingelezen vanaf haar geboorte. En het geluk met een heel goede begeleidster vanaf de peuterspeelzaal! (Ze is nu 10, gaat volgend schooljaar met plezier naar het atheneum.)

5 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Mooie en fijne gedachte lijkt me 😊 Er is een verhaal op internet van een m ...
Ja zeker