Hoi, hoe labelen jullie kleding en ander gerief (flesjes e.d.) van jullie kindje?
Met textielmarker en gewone alcoholstift, of wast dit eruit?
Iemand ervaring met strijklabels of plaklabels? Een voorkeur voor een van beide? Tevreden van of komt het snel los?
Alvast bedankt voor de feedback!
Ik heb een pakket van goedgemerkt. Daarmee heb ik de flesjes en bakjes gelabeld. Die stickers blijven goed zitten ook bij het afwassen en steriliseren. Kleding heb ik nog niet hoeven labelen, maar ik heb er wel labels voor liggen. Ik ga pas kleding labelen als ons zoontje wat langer in een maatje zit.
Ik heb een pakketje van Goedgemerkt met o.a. stickers, plaklabels, instrijklabels, schoenlabels, etcetera. Tot nu toe dik tevreden. Het blijft goed zitten.
Plaklabels op alles van goedgemerkt. Deze plak ik op flessen, in kleding, schoenen etc. Werkt goed. Kleuren verlopen niet in de wasmachine of vaatwasser. Ook niet giftig. Labels kan je (als je dat wilt) ook weer makkelijk verwijderen uit je kleding labels. Ik heb wat tweedehands kleding en kon met wat kracht de sticker van de vorige eigenaar er netjes af trekken.
Wij gebruiken voor de flesjes en tubes zalf een watervaste stift; dat wast er na 2-3x wel af en met een sponsje gaat het er al snel af. Kleding hebben we niet gelabeld.
Labels van goed gemerkt. Als de maat niet meer post kan je de stickers in de grotere maat plakken (zuinig, I know 馃檲馃槄), werkt prima.
Met de code FACOBOOK20 krukje je korting 馃