16 Reacties

5 jaar geleden

Hi!! Ik heb wat jurken van h&m en een boutique gekocht! Lekker stretch dus die zou ik volgende zomer weer aan moeten kunnen! En bij prenatal een sale dus heb wat jurken voor 15,- en 7,-

5 jaar geleden

Ik heb niet de illusie om meteen na de zwangerschap weer in *niet zwangerschap kleding* te gaan. Paar vriendinnen die al meer dan een jaar geleden bevallen zijn, zeggen nog steeds dat ze af en toe de neiging hebben om de zwangerschapsbroek aan te doen. Gewoon omdat het zo comfortabel zit. Maar als je niet echt typische zwangerschapskleding wil, overweeg dan om van huidige collectie een grotere maat te nemen. Voornaamste bij shirtjes is toch wel de lengte waar je dan rekening mee moet houden. Tunieken bv kunnen wat mij betreft altijd gedragen worden, zwanger of niet 😊

5 jaar geleden

Ik heb via marktplaats een mega pakket gekocht voor 20 euro. Een koopje. Vind het erg zonde om alles nieuw te kopen voor de tijd dat je het draagt.

5 jaar geleden

De shirtjes en jurkjes van de zeeman zijn erg fijn! Rekken lekker mee, lengte is top (ze zijn iets langer) en prijs is ook altijd leuk :-)

5 jaar geleden

Gisteren de stad in geweest voor kleding... nou ik ben gezakt.. de mode van nu. 🤐Die drukke lange jurken staan mij totaal gewoon niet.. 🙄.. 1 jurkje gekocht kort bij Only, man vond hem leuk.. Wie weet zal ik hem dragen als ik mijn kleding niet meer pas..

5 jaar geleden

Ik heb een paar van deze leuke jurkjes: https://www.themusthaves.nl/product/musthave-deal-strik-jurken/ Die tip kreeg ik van mijn collega en ik heb ze bij haar ook aan gezien tijdens zwangerschap!! Kan echt prima!😁 (Foto ben ik zelf, morgen 16 weken)

5 jaar geleden

Ik koop t liefst lekker wijde jurken. Draag ik na zwangerschap oversized. Shirts die mijn vent niet meer aandoet, doe ik nu aan. Beetje skaterstijl.

5 jaar geleden

Met dit mooie weer draag ik maxi jurken, zitten heerlijk

5 jaar geleden

Bij de prenatal heb je goeie kleding

5 jaar geleden

Absoluut Asos voor mij! Ben lang en ze hebben ‘lengte’ kleding en verschillende pasvormen. Snel geleverd, goede service waardoor dit setje afgelopen week! En verder maxi jurken met deze dagen, lekker luchtig! Daarnaast heb ik zelf nog wat wijde rokken (van bijvoorbeeld Only/Vero Moda) met elastieken taille, super leuk om over je buik heen te dragen, shirtje op te knopen of mooie kanten top op te doen en van de H&M sweatpants shorts, heb er drie liggen (van vorige jaren) en zitten als gegoten nu, brede zachte band met elastiek en daarop gewoon een basis topje te doen en snel klaar - zeker handig voor thuis 😃

5 jaar geleden

Op www.pincsaleshop.nl heb je heel veel Zwangerschapsbroeken voor €17,50 van Noppies en Mamalicious

5 jaar geleden

Ik heb zelf 2 van deze jurkjes gehaald een paar weken geleden, heerlijk!! https://www.action.com/nl-be/p/jurk-10/

5 jaar geleden

Bij https://circos.co/ kun je zwangerschapskleding huren voor zolang als je t nodig hebt:) (en ook babykleertjes). Ik heb t nog niet gedaan, want nog niet nodig, maar lijkt me vrij ideaal

5 jaar geleden

Een vriendin wees me op zwangerschaps broeken van de Lidll. Zijn heel basic voor maar die 13 euro lijken ze prima.

5 jaar geleden

Ik heb goede lange tank tops met een leuk printje bij de zeeman en de hema gevonden. Bij de Primark heb je ook lange effen tank tops. Let wel op dat er staat extra lang, de andere zijn heel kort. De lange zomerjurken van de action kan ik ook prima aan. Verder heb ik broeken, korte broeken en shirts bij www.bonprix.nl besteld. Ik vind die veel meer betaalbaar en goede service.

5 jaar geleden

H&m, Zara, mango etc hebben momenteel heel veel maxi Dresses. Zien er super leuk uit, heerlijk met dit weer en kun je met de zwangerschap aan maar ook nog daarna! Ik heb ook gewoon wijde korte zomer jurkjes gekocht