127 Reacties
3 jaar geleden
sinds kort ook begonnen!
leuke jongens baby kleding
https://www.vinted.fr/member/40103159-savannahbastiaansen
3 jaar geleden
Reactie op Inge1992
Gelijk even bij je gespiekt en wat gehaald! Haha 😛
Haha ja ik zag het! Bedankt! Weer een extra excuus om meer kleding te mogen kopen "ja maar ik verkoop zijn oude kleding dus daar kan ik weer nieuws van kopen" 😂
3 jaar geleden
Reactie op IrisWekema
Kan iemand mij uitleggen hoe dat verkopen werkt op vinted?
Verkopen werkt hetzelfde als bijvoorbeeld marktplaats je plaatst foto's van je artikelen en moet hierbij wat dingetjes invullen merkje, maat etc
Het kopen van producten kun je via de voorpagina doen hier kun je een voorkeur invullen van wat je zoekt bijv jouw eigen kledingmaat en de kledingmaat van je kleintje.
Wanneer je iets verkoopt krijg je een bericht dat iemand artikelen van je wil kopen met een bedrag daarbij je moet dan aangeven wat het kost om het te verzenden en als diegene dan akkoord gaat met het volledige bedrag (koop en verzenden) betaald die het bedrag (aan vinted) dit geld krijg je dan zelf nog niet. Jij krijgt een melding dat het is verkocht en dat vinted jou geld heeft ontvangen jij kan dan de artikelen verzenden en wanneer de ontvanger een bevestiging van ontvangst aanklikt in de app krijg jij het geld van vinted in je portemonnee. En dit geld kun je er dan afhalen of gebruiken om dingen te kopen.
(aanraden is wel om met verzendbevestiging te doen die kun je als bijlage bijvoegen in vinted dan heb je bewijs dat het verstuurd is maar dit is natuurlijk bij marktplaats hetzelfde idee)
3 jaar geleden
Ik heb al een hoop kunnen kopen op Vinted en wacht nu ook weer op wat bestellingen. En sinds een week kan ik zn kleertjes weer uitzoeken om zelf wat door te verkopen. Hij is namelijk al uit enkele items gegroeid. En twee inbaker slaapzakjes die ik niet gebruikt heb. Want van inbakeren wordt ie woest:-p
3 jaar geleden
Hierbij ook mijn linkje :)
https://www.vinted.fr/member/37013460-iriswekema