5 Reacties

4 jaar geleden

O zoooo herkenbaar dit. Werd vandaag een beetje kierewiet van der 😆. Maag knorren niet op gelet, maar de rest is precies zoals het hier ook gaat. Hopelijk gaat dit snel voorbij

4 jaar geleden

Hier ook een rellende baby. Niet slapen, zeuren met eten. Niet goed weg te leggen. Heb de halve dag gewandeld en auto gereden om er nog wat slaap in te krijgen en nu slaapt ze op mijn plek nadat ik haar "volgepropt heb". Ze kan wel weer allemaal nieuwe dingen dus maakt een enorme ontwikkeling mee. Ik heb een wijntje genomen omdat ik de dag heb doorstaan🤗🙏🏻
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

O zoooo herkenbaar dit. Werd vandaag een beetje kierewiet van der 😆. Maag ...
Inderdaad ik hou me sterk door de gedachte dat dit ook een fase is en voorbij zal gaan haha... Alleen een knorrende buik vind best zielig....

4 jaar geleden

Reactie op Evie2905

Hier ook een rellende baby. Niet slapen, zeuren met eten. Niet goed weg te ...
Och jeetje! Wat we al niet doen voor wat slaapt 😅... van mij slaapt wel maar echt met moeite en door te wiegen 😖... Klopt die van mij hetzelfde.. Begonnen met echt gericht grijpen en rollen van buik naar rug... Alleen drinkt hij zo slecht verschrikkelijk... En die nachten ook killing van 1x wakker naar 3x 😭... Maar goed het is een fase en die gaat voorbij hopen dat het daarna weer een beetje normaal is 🙈

4 jaar geleden

Reactie op priya87

Och jeetje! Wat we al niet doen voor wat slaapt 😅... van mij slaapt wel ma ...
Ja hier ook, vannacht wel opeens 2x 5 uur geslapen🙏🏻. Te vroeg gejuicht net, want mevrouw werd weer wakker. Nu in de draagzak verder slapen. Gebeurt ook veel hè in dat brein. Morgen weer een dag😆