50 Reacties

4 jaar geleden

Hi! Ja ik drink iedere dag nog koffie, cafeïne vrij😊

4 jaar geleden

Jahoor! Ik lust het alleen niet meer! Maar die momentjes vond ik altijd zo fijn. Hoop dat ik het snel weer lust hihi. Een kopje of 2 per dag kan best hoor. 😊

4 jaar geleden

Ik wil ook elke dag drinken maar ik lees zo veel negatieve dingen over ik krijg word er bang van dus koffie kan niet kwaad 🤗?

4 jaar geleden

Ik drink 1x per dag een kopje koffie! Gewoon met caffeine. Verder laat ik andere dingen zoals thee met cafeïne dan staan. 😊

4 jaar geleden

Volgens mij mag je 1kopje koffie per dag🙄

4 jaar geleden

Hi, ik drink ook elke dag koffie anders heb ik barstende koppijn. Je kan het gewoon drinken zolang je het niet te gek maakt.😅

4 jaar geleden

Ben sinds kort weer begonnen met koffie drinken. Oplos latte. Drink 1 a 2 kopjes per dag. Eerdere zwangerschappen dronk ik veel cola. Waar ook cafeïne en suiker in zit. Lijkt me koffie toch iets beter😊

4 jaar geleden

Ik ben gek op koffie! Maar ik drink nu alleen 1 kopje met caffeinevrije bonen. Smaakt prima.

4 jaar geleden

Ik kan geen koffie zien of ruiken🤮..

4 jaar geleden

Je "mag" zelfs 2 kopjes koffie per dag 😉, maar dan moet je de zwarte/groene thee, cola en chocolade wel laten staan... ik drink dus 1 kopje mét een stukje chocolade 😁

4 jaar geleden

Ik drink ongeveer 3 latte macchiatos in de week. Verder drink ik geen caffeine houdende drankjes. Soms wel een stukje chocolade. Maar volgens de voedingswijzer mag je inderdaad 1-2 koffie per dag. 👍🏻

4 jaar geleden

Ik drink caffeine vrije koffie.1 á 2 kopjes per dag. Liefde voor chocolade hier, dus neem de max van caffeine uit mn chocola:)

4 jaar geleden

Ik hou van koffie maar moet er nu echt niet aan denken 😩

4 jaar geleden

Ik trek alleen nog 1 bakje in de ochtend.

4 jaar geleden

Drink twee koppen koffie, alleen doe er echt langzaam over en daarbij vind ik de geur ook minder dan eerst. Terwijl ik verzot was op koffie.

4 jaar geleden

Reactie op Rsluite1

Je "mag" zelfs 2 kopjes koffie per dag 😉, maar dan moet je de zwarte/groen ...
wow dat is fijn nieuws :') ik mis mn bakkie koffie echt. dus deed maar 3 bakkies in de week haha

4 jaar geleden

Cafeïne vrije koffie😢 mis mijn cappuccino met karamel van het station.

4 jaar geleden

Ik kon hiervoor echt heerlijk genieten van cappuccino. Heerlijk op terras of bakkie doen bij vriendinnen. Buitenshuis koffie is nu natuurlijk naar 0. Thuis pakte ik voorheen al niet snel koffie en nu al helemaal niet meer. Als mn vriend een bakkie pakt verschiet ik van de brand lucht 🤢

4 jaar geleden

Als ik werk begin ik met warme melk en oploskoffie zoals ik voorheen ook deed. Na t werk soms n kopje senseo als ik zin heb Voorheen dronk ik 2 grote mokken bonenkoffie maar dat krijg ik niet meer weg nu. En ook van die zakken met smaakjes koffie bv v buisman ofzo waar je kokend water overheen giet. Nu in elk geval maar max 2 koffie welke dan ook

4 jaar geleden

1x per dag