15 Reacties

6 jaar geleden

Gember pillen.

6 jaar geleden

Reactie op SHvV

Gember pillen.
Welke merk..?

6 jaar geleden

Gember thee drinken dat helpt bij mij en elke uur ligt eten zoals crekcers, zonder iets er op. Dan zakt de misselijkhied en het kokhalzen.

6 jaar geleden

Ik heb dat probleem ook kokhalze maar net niet overgeven.

6 jaar geleden

Emesafene vragen bij je huisarts!

6 jaar geleden

Herkenbaar, kaugom helpt bij mij. En regelmatig wat eten.

6 jaar geleden

Heb ik ook heel erg bijna 7 weken nu alleen vandaag is het stuk minder bij mij kwam het echt door sterke geuren en misselijkheid nu eet ik elke twee uur wat kleins geen grote maaltijden eten probeer het te verdelen ik heb ook overal dus bij bed in de huiskamer in de auto rijstwafels die helpen me enorm en blijf goed drinken ik ben nu de eerste dag echt stukken beter

6 jaar geleden

Ik dacht dat ik de enige rare was 🤣 Ik kokhals de hele dag zonder te spugen en zo misselijk als de pest 🙈🙈

6 jaar geleden

Ik heb ook Emesafene gehad van de verloskundige... Kon niets binnenhouden, voelde me verschrikkelijk vanaf 5/6 weken. Gember etc hielp bij mij allemaal niet

6 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde! Ik drink veel verse gemberthee en dan heb ik er geen last meer van

6 jaar geleden

Reactie op Amelie90

Ik heb ook Emesafene gehad van de verloskundige... Kon niets binnenhouden, ...
Helpt dat goed bij jou?

6 jaar geleden

He! Ik herken het, nu 8.2 en vooral als ik in de keuken ben of de koelkast optrek moet ik kokhalzen, zo naar. Even rustig in en uit ademen dan krijg ik het weer onder controle. Verder hoef ik niet te spugen dus dat is wel weer fijn. Ik eet ook rijstwafels en peren ijsjes, dit onderdrukt het weer even.

6 jaar geleden

Helpt dat goed bij jou?
In het begin niet, mocht ook eerst maar 2 tabletten/zetpillen op een dag. Toen ik de verloskundige vertelde dat het niet werkte mocht ik een hogere dosering en daar kom ik de dag mee door. Ik hou weer wat binnen, halleluja. Het is geen wondermiddel en voel me nog steeds misselijk, maar hoef niet meer over te geven of te kokhalzen.

6 jaar geleden

Morgen 8 weken en net was ik zo misselijk ik moest ook kokhalzen zelfs bijna overgeven. Ik schrok er zo erg van, want had tot nu toe nergens last van. Het zakt nu weer een beetje weg

6 jaar geleden

Ik heb zetpillen 3 per dag om de 6 a 8 uur werk niet helemaal maar ben sinds 2 dagen gember capculles erbij gaan slikken. Vind zelf gember heel vies maar deze proef je gelukkig niet Voel me echt stukke beter kokhalzen is ook minder Nog wel steeds moeite met drinken.. Ik kon wel niks binnen houden gaan nu eindelijk iets beter.