15 Reacties
6 jaar geleden
Gember thee drinken dat helpt bij mij en elke uur ligt eten zoals crekcers, zonder iets er op. Dan zakt de misselijkhied en het kokhalzen.
6 jaar geleden
Heb ik ook heel erg bijna 7 weken nu alleen vandaag is het stuk minder bij mij kwam het echt door sterke geuren en misselijkheid nu eet ik elke twee uur wat kleins geen grote maaltijden eten probeer het te verdelen ik heb ook overal dus bij bed in de huiskamer in de auto rijstwafels die helpen me enorm en blijf goed drinken ik ben nu de eerste dag echt stukken beter
6 jaar geleden
Reactie op Amelie90
Ik heb ook Emesafene gehad van de verloskundige... Kon niets binnenhouden, ...
Helpt dat goed bij jou?
6 jaar geleden
He! Ik herken het, nu 8.2 en vooral als ik in de keuken ben of de koelkast optrek moet ik kokhalzen, zo naar. Even rustig in en uit ademen dan krijg ik het weer onder controle. Verder hoef ik niet te spugen dus dat is wel weer fijn. Ik eet ook rijstwafels en peren ijsjes, dit onderdrukt het weer even.
6 jaar geleden
Helpt dat goed bij jou?
In het begin niet, mocht ook eerst maar 2 tabletten/zetpillen op een dag. Toen ik de verloskundige vertelde dat het niet werkte mocht ik een hogere dosering en daar kom ik de dag mee door. Ik hou weer wat binnen, halleluja. Het is geen wondermiddel en voel me nog steeds misselijk, maar hoef niet meer over te geven of te kokhalzen.
6 jaar geleden
Ik heb zetpillen 3 per dag om de 6 a 8 uur werk niet helemaal maar ben sinds 2 dagen gember capculles erbij gaan slikken. Vind zelf gember heel vies maar deze proef je gelukkig niet
Voel me echt stukke beter kokhalzen is ook minder
Nog wel steeds moeite met drinken..
Ik kon wel niks binnen houden gaan nu eindelijk iets beter.