43 Reacties

4 jaar geleden

Zwangerschap voelt nu anders dan mk met 12 weken in dec 2016. Maar aangezien het nog zo onwerkelijk voelt durf ik er nog niet aan. Ik wacht nog even de echo rond 11 weken af.

4 jaar geleden

Ik probeer ook niets te kopen tot na de eerste echo! Eerst weten of alles goed zit...❤ maar ben wel volop aan het oriënteren, hihi! #pinterest

4 jaar geleden

Ik heb wel al veel gekocht 🙈 ik hou van shirtjes en rompertjes zonder prints! Ik heb over 4 dagen mijn 7 weken echo ivm kijken of hij/zij groeit ik heb met 5weken ook een echo gehad

4 jaar geleden

Had altijd al een schattig knuffeltje en rompertje in huis liggen.. 😊 Maar houd me verder nog in wat betreft kopen.

4 jaar geleden

Reactie op mommyinnovember

Ik heb wel al veel gekocht 🙈 ik hou van shirtjes en rompertjes zonder prin ...
Mag ik vragen waar je die echo hebt laten doen met 5 weken? En wat je dan kunt zien?

4 jaar geleden

Reactie op EvaM90

Mag ik vragen waar je die echo hebt laten doen met 5 weken? En wat je dan k ...
Ik heb hem met 6 weken gehad. Ik had een lange cyclus waardoor ik niet precies wist hoe ver ik was.

4 jaar geleden

Reactie op Meez

Zwangerschap voelt nu anders dan mk met 12 weken in dec 2016. Maar aangezie ...
Wat merk je voor verschil tussen deze en eerdere zwangerschap?

4 jaar geleden

Reactie op Momsboy

Ik heb hem met 6 weken gehad. Ik had een lange cyclus waardoor ik niet prec ...
Ooh, ik moet nog zo lang wachten!

4 jaar geleden

Ik heb al 2 meiden, dus ook nog veel kleertjes over. Nu eerst alle unisex kleurtjes er tussen uit halen..dekens lakens hebben we nog unisex..dus ja hoef niet veel aan te schaffen, daarna kan ik ook zelf kleertjes naaien..super handig zoals knufdeldoekjes, kruikenzakken en dekentjes, broekjes🙈

4 jaar geleden

Reactie op EvaM90

Wat merk je voor verschil tussen deze en eerdere zwangerschap?
Alleen eerste paar weken wat gevoelige borsten. Maar ik kon de hele wereld aan en alles ging gewoon door. De klap was mentaler wel des te groter want was er helemaal niet mee bezig dat het eigenlijk al vanaf week 8 niet goed was. Geen signalen meer, en toen met 11+5 ook echo na spontane bloeding en buikpijn. Nu zoveel misselijk, harde buiken, gevoelige tepels en borsten. Dus lichamelijk meer het gevoel dat er aan de gang is. En zo ver het toen niet was, kan ik nu om elk stom dingetje op tv al huilen 🙄

4 jaar geleden

Gisteren nadat we een kloppend hartje zagen, hebben we twee knuffeltjes en een negen maanden dagboek gekocht. Nu 6+5, dus ben me er zeker van bewust dat het ook nog fout kan gaan maar de gynaecoloog zei dat die kans heel klein is als je een kloppend hartje hebt gezien, super fijn 🥰🤞

4 jaar geleden

Hier ongeveer 4-5 weken, ik mag niets kopen van mezelf en m’n vriend tot we weten dat ons boontje gezond is. Ongeduld slaat toe... enkel een 9 maanden boek heb ik al kunnen ontfutselen 😇😅

4 jaar geleden

Gisteren ben ik ook gezwicht terwijl ik echt de termijn echo wilde afwachten. Maar omdat ivm corona de afspraak zeker nog een maand duurt gisteren toch een nijntje rammelaar gekocht.

4 jaar geleden

Ik koop nog niks... ben nu 7+1 Eerst echo afwachten... als die doorgaat 🤔

4 jaar geleden

Oeh ik wil liefst alles al kopen en kamertje inrichten! Maar mag niet van mezelf. Dus heb opgeschreven voor mezelf wat ik evt wél mag kopen ;) Mn man is nog erg terughoudend. En terecht. Maar goed daar is hij man voor misschien?

4 jaar geleden

Oké oké kon mij toch niet inhouden. Heb een negen maanden invulboek gekocht. Mocht het toch mis gaan dan heb ik deze als herinnering. En ik heb een bibs speentje besteld voor de aankondigingsfoto.

4 jaar geleden

Haha ik ben ook bezweken! Toch een nieuw negen maanden boek gekocht en omdat m'n broeken niet zo lekker meer zitten wat positiebroeken! En online overal winkelmandjes volgegooid met babykleding 😆

4 jaar geleden

Herkenbaar... juist omdat het zo lang nog duurt voor de echo en omdat het zulke gekke tijden zijn (zeg ik tegen mezelf). Heb me al schuldig bevonden aan hydrofiele doeken en spuugdoekjes van de Hema (té leuk!).

4 jaar geleden

Ik durf nog niet zo goed. Ben best bang dat het nog mis zal gaan. Ik heb al wel van een aantal mensen wat cadeautjes gekregen waaronder het boek oei ik groei, het zwangerschapshandboek, slabbetje en een 9 maanden dagboek. Ondanks dat ik al 8 + 3 ben en al een goeie echo heb gehad vind ik het nog heel spannend.

4 jaar geleden

Haha ik begrijp het! Maar je hebt nog wel even om te shoppen ;-) En daarnaast heb je misschien nog wel vriendinnen, familieleden die van alles overhebben? Zonde om alles nieuw te kopen! Ga anders opzoek naar één pakje. Het eerste pakje. Daar zoek ik nu ook naar. En die koop ik dan pas na de eerste echte echo. Ondertussen kun je hele borden vullen op Pinterest met inspiratie om toch toe te geven aan je drang. Tip!