56 Reacties

3 jaar geleden

Hoihoi, ik begrijp je zorgen, ik koop alleen nog niks want het is nog zo pril, je weet maar nooit wat er kan gebeuren, en ik verwacht dat tegen die tijd het wel wat rustig is geworden(hopelijk) wat zou je al willen inslaan dan?

3 jaar geleden

Ik heb dit totaal nog niet. Wil eerst de eerste echo afwachten. Ik denk dat het dan pas écht doordringt dat ons leven gaat veranderen.

3 jaar geleden

Ik ben nu 7+ weken en heb alleen nog maar een speentje gekocht met 'papa is the best' vind het nog een beetje te vroeg om al spulletjes te kopen

3 jaar geleden

ik koop nog niks. voor mn gevoel brengt dat ongeluk. wil eerst volgende week maandag (eerste echo) afwachten.

3 jaar geleden

Ik heb vrijwel nog niks gekocht. Nu bijna 9 weken zwanger. Als ik de 12 weken voorbij ben koop ik miss een paar leuke rompertjes. Met 20-24weken ga ik pas echt shoppen denk ik. ✌

3 jaar geleden

hi Daisy, Hier al lekker geshopt met de mamamazzel dagen. Scheelt weer in de portemonnee dacht ik zo 😋 en ik kon mij ook niet inhouden.

3 jaar geleden

Ik wacht ook de eerste echo af, dan ben ik 8weken. Dan nog ben ik voorzichtig, ik denk pas op week 12 ofzo dat ik eens ga rondkijken.

3 jaar geleden

Hoi hoi, ik heb bij 9 weken pas mijn eerste echo! Misschien dat ik dan iets durf te kopen. Ik ga pas los na de 20 weken haha!

VRIEND

3 jaar geleden

Nee ik heb nog niks gekocht, ben 6wkn en als ik 12wkn ben misschien dat ik het dan wel ga doen😁

3 jaar geleden

Ik heb nog niks gekocht, na de 20 weken pas 😊

3 jaar geleden

Ik heb al via vakantie veilingen zo'n 3 in 1 kinderwagen gekocht🙈 ben nog maar 6+1 Maar heb enorm bespaart 😁😁

3 jaar geleden

Ik had online bij verschillende winkels de zwangerschapkleding bestel en die moeten nog bezorg worden. Idd leuke korting acties! Ik vind qua maat nog lastig want ik ben nu bijna zes weken zwanger😊

3 jaar geleden

Ik wacht eerst de geslachtsbepaling af 😁 als het een jongetje is heb ik nog veel liggen, voor een meisje ga ik waarschijnlijk samen met mijn moeder helemaal los. Beiden even gewenst uiteraard. Als ik nu allemaal neutrale dingen ga kopen dan vind ik die toch minder leuk straks als wanneer het echt voor een jongetje of meisje is. Heb wat dat betreft een enorm uiteenlopende smaak. Maar vind het in deze tijd wel moeilijk hoor. Je kunt zo weinig met je zwangerschap doen dat iets kopen helpt om je zwanger te voelen, ik mis dat echt.

3 jaar geleden

Ik ben nu 9 weken en heb enkel 4 kleding pakjes gekocht omdat we het via die manier willen vertellen aan iedereen

3 jaar geleden

Ik had in januari een miskraam en nu weer zwanger, ik heb de 15de de 1ste echo ! Maar ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt. Misschien dat ik daardoor ook meer de kriebels had om van alles te halen met goede hoop🙈!

3 jaar geleden

Ik heb de kamer en kinderwagen al besteld 🙈 vandaag 9 weken zwanger. Ik heb t zeer bewust gedaan ben bang als dr een langere lockdown komt dat ik achter t net vis. Mocht t misgaan kan t vrijblijvend geannuleerd worden. bij 6+3 een eerste echo gehad met kloppend hartje ❤

3 jaar geleden

Ben nu rond de 7 weken en wil het allemaal nog even afwachten omdat het zo pril is nog. Alleen een zwangerschapsdagboek gekocht maar nog niet open gemaakt. Doe ik pas wanneer ik een kloppend hartje heb gezien. Verder ga ik van het positieve uit en dat het over een aantal maanden voorbij is met het virus en dan lekker shoppen :)

3 jaar geleden

Ik heb wel al veel kleding liggen (ook veel tweedehands overgenomen). Van een bekende hebben we een hele mooie box, ledikant en wieg over kunnen nemen. Voor de rest zijn we wel alvast aan het oriënteren, maar gaan pas echt de duurdere dingen kopen als we wat verder zijn in de zwangerschap en meer zekerheid hebben. 😊 ben nu nog maar 7 weken zwanger.

3 jaar geleden

Ik zelf koop nog niks. Ik vind het allemaal nog te vroeg

3 jaar geleden

Ik ben precies zo straks kan ik niets meer kopen😂😭🙈