56 Reacties

4 jaar geleden

Bij de zeeman hebben ze nu zooon leuke nijntje serie

4 jaar geleden

Ik koop nog niks. Na 3 miskramen rond deze periode vind ik het nog veel te vroeg.

4 jaar geleden

Ik heb nog helemaal niks gekocht. Enige wat ik heb is de omslagdoek van moeders voor moeders. Eerst volgende week donderdag de echo van 8 week. En dan zien we wel. Na 20 weken ofzo ga ik wel los, eerst weten als alles wel goed zit.

4 jaar geleden

Reactie op Mimmie80

Ik heb nog helemaal niks gekocht. Enige wat ik heb is de omslagdoek van moe ...
Dit heb ik ook 馃檲 eerst maar kijken of er een hartje klopt. Donderdag m鈥檔 eerste echo 馃槵

4 jaar geleden

Wij hadden nog voor de 1e echo t kamertje al gekocht 馃グ waren gwn even aan t kijken voor wat ideetjes en liepen zo tegen een kamertje aan die wij beide erg mooi vonden en was nog eens 50% afgeprijsd omdat het "herfst" collectie was. We kunnen wel n los bedje erbij bestellen mochten het er idd 2 zijn. Waren bij de andere baby winkels namelijk nooit eens over t kamertje (voornamelijk ikzelf blijk nogal moeilijk te zijn wat ik totaal niet verwacht had) De kinderwagen ga ik na de 14e halen als we definitief weten of t er 1 of 2 zijn. Verder al pampers doekjes en zwitzal ingeslagen en wat neutrale kleertjes

4 jaar geleden

Ik had online bij verschillende winkels de zwangerschapkleding bestel en di ...
Je moet gewoon je gebruikelijke maat bestellen

4 jaar geleden

Ik ga pas shoppen na de 20ste week. Nu bijna 6 weken zwanger.

4 jaar geleden

Haha ik heb al wel een preggo jurk gekocht voor een bruiloft in juni, die was maar 12 euro op asos dus ik kon t niet laten. Verder hoop ik lang die flared leggingen aan te kunnen die lekker wijd zitten, kamertje doe ik denk ik als ik weer rustig kan winkelen enzo. En als ik weet of t een jongen of meisje wordt. Anders maak ik er denk ik perongeluk gewoon een roze walhalla van gezien dat mijn eigen smaak is haha

4 jaar geleden

Ik ben 9 weken zwanger, heb een goede echo gehad met 8 weken, maar ik heb nog niks gekocht. Vanaf 12 weken ga ik misschien eens rondkijken, maar ben bang dat ik dan volledig los ga dus beter nog even uitstellen 馃槉

4 jaar geleden

Ik wacht ook totdat ik verder ben. Eerst de echo volgende week afwachten.

4 jaar geleden

Ik maak me wel al schuldig aan kopen/gratis zoeken. Maar thuis ook enorm aan het opruimen, schoonmaken en weg doen juist.

4 jaar geleden

Reactie op Lynnm

Ik wacht ook totdat ik verder ben. Eerst de echo volgende week afwachten.
Eerste echo's gaan nergens meer door.... de eerste echo die we nu krijgen is pas met 11 a 12 weken

4 jaar geleden

Wij hebben ons eerstje schoentjes gekocht we konden het niet laten 馃グ.. Vandaag 6+3 16 april intakegesprek telefonisch en daarna echo ben benieuwd.. Als ik weet wat het gaat worden dan pas ga ik beginnen met inkopen.. Beide ouders kopen ons slaapkamer en kinderwagens derrst wij 馃槏.. Hopen dat alles goed komttttt

4 jaar geleden

Reactie op november11

Dit heb ik ook 馃檲 eerst maar kijken of er een hartje klopt. Donderdag m鈥檔 e ...
Gaat die wel door dan? De 8 weken echo wordt overal gecanceld馃槺

4 jaar geleden

Reactie op Priscilla34

Eerste echo's gaan nergens meer door.... de eerste echo die we nu krijg ...
mijn eerste echo wel. volgende week maandag dan ben ik 7+1. dit vanwege ICSI daarom sowieso een echo.

4 jaar geleden

Reactie op november11

Dit heb ik ook 馃檲 eerst maar kijken of er een hartje klopt. Donderdag m鈥檔 e ...
Precies dit heb ik ook, en dan woensdag m'n eerste echo...

4 jaar geleden

Reactie op MR24

Precies dit heb ik ook, en dan woensdag m'n eerste echo...
Spannend h猫 馃き

4 jaar geleden

Reactie op Priscilla34

Gaat die wel door dan? De 8 weken echo wordt overal gecanceld馃槺
Ja ik heb wel een echo in het ziekenhuis staan. Vrijdag gemaakt dus lijkt me dat deze gewoon doorgaat.

4 jaar geleden

Reactie op Priscilla34

Gaat die wel door dan? De 8 weken echo wordt overal gecanceld馃槺
Ik heb vrijdag tot nu toe gewoon mijn echo met 8+1

4 jaar geleden

Absoluut wachten tot na de 12 weken! Er kan nog zoveel misgaan. Heb een gezond kindje van ruim 2,5 jaar. Maar daarnaast ook 3 miskramen gehad. 1 missed abortion bij 8 脿 9 weken. Dit was voor de goede zwangerschap en erna nog 1 spontane miskraam bij 11 weken! En in januari nog 1 gehad bij bijna 6 weken. Terwijl ik toen echt het gevoel had dat het wel goed was. Ik hoop natuurlijk voor iedereen dat het goed gaat! :)