56 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb volgende week mijn eerste echo, ben dan 6+5 weken Daarop volgend zal ik nog vrij snel een afspraak hebben. Ik denk dat ik dan zelfs nog wel even wacht met het aanschaffen van dingen.

3 jaar geleden

Heb mijn eerste echo al gehad. Ga pas met 20a 25 weken begin ik met alles kopen. Er kan altijd van alles mis gaan dus wacht nog even met alles aanschaffen.

3 jaar geleden

Reactie op Priscilla34

Eerste echo's gaan nergens meer door.... de eerste echo die we nu krijg ...
Dat is niet overal zo. Mijn echo van 8 weken gaat wel door. Het is plaatsgebonden.

3 jaar geleden

Heb nog alles op zolder van de vorige 2. Kleertjes koop ik later wel bij als we weten wat het is. Heb alleen 2positie broeken besteld (pas 12april binnen) had nog maar 1 lange positie broek. Dus moest wel馃槵 15 april echo.

3 jaar geleden

Ik wacht tot we het geslacht weten na de 20 weken echo. Nu durf ik niet eens al zoveel te kopen. Bij mijn eerst zwangerschap 1 outfit zelf gekocht verder niets. Alles erna. Was veel te bang voor nog meer miskramen en wist niet goed wat te kopen. Nu heb ik alles nog van me dochtertje mocht het weer een meisje worden. Word het een jongen koop ik nieuwe kleding en krijgt me dochter een dreumes kamer

3 jaar geleden

Heb nog bijna 8 maanden om alles op orde te krijgen. Ik kijk over paar maanden wel 馃槂. Het land gaat echt geen half jaar op slot.

3 jaar geleden

Reactie op Priscilla34

Gaat die wel door dan? De 8 weken echo wordt overal gecanceld馃槺
Mijn 8 weken echo morgen gaat ook nog door. Ik zit steeds te wachten op een telefoontje maar deze nog niet gekregen. Ik ga ervan uit dat ik komen mag morgen.

3 jaar geleden

Ik heb alles nog liggen van de 1e dus ik ga pas los zodra we het geslacht weten. Alles voorheen neutraal gekocht.

3 jaar geleden

Ik heb nog veel van de eerste twee en nu 7 weken vind ik persoonlijk nog vrij vroeg dus ik wacht sowieso tot ik het geslacht weet

3 jaar geleden

Reactie op Simone88

Absoluut wachten tot na de 12 weken! Er kan nog zoveel misgaan. Heb een gez ...
Oh wat heftig zeg.. had je toen al echo鈥檚 gehad en zeiden ze dat die goed waren?

3 jaar geleden

Ik heb ook al van alles gekocht ben bijna 8 weken maar kan t niet laten馃檲馃槀

3 jaar geleden

Ik heb van het weekend een kleine bestelling bij h&m, maar daar vind ik het wel even genoeg mee. Kleine rompertjes geven me toch het gevoel dat het echt is, maar om nou te gaan hamsteren...dat voelt voor mij nog niet goed. Sowieso mn eerste echo (bij 11 weken) afwachten

3 jaar geleden

Reactie op mommyinnovember

Oh wat heftig zeg.. had je toen al echo鈥檚 gehad en zeiden ze dat die goed w ...
De 1e x "de missed abortion" zag ik op de 1e echo bij ongeveer 8 weken al gelijk dat het niet goed was. Is toen opgewekt met tabletjes. De mk van 11 weken was wel heftig..bij 8 weken een goede echo gehad. En bij de termijnecho van 11 weken was het opeens niet goed meer, geen kloppend hartje meer. Deze niet opgewekt kwam vrij snel hierna spontaan. Was erg heftig. Bij 5 脿 6 weken is het vooral een wat heftigere ongesteldheid. Hopen dat het nu weer een x goed gaat! :)

3 jaar geleden

Ik heb dinsdag mijn 1e echo, maar ik ga sowieso pas spullen kopen na de 12 weken echo, voor die tijd vind ik het echt nog te vroeg.

3 jaar geleden

Hier 8+3 wel kloppend hartje gezien maar koop nog niks tot de 20 weken denk ik. Maar dat zeg ik nu...

3 jaar geleden

Ik heb dinsdag mijn 1e echo, maar ik ga sowieso pas spullen kopen na de 12 ...
Hier sluit ik mij bij aan