Koud?

Mamavan2boeven
8 dagen geleden
Volgen
Ik heb het al dagen heel erg koud. Kan het niet warm krijgen. Zelfs met mijn dikke truien over elkaar niet. Herkenbaar?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
9 reacties
MJLD
8 dagen geleden
Hoever ben je zwanger? Ik had dit in het begin heel erg. Ben zelf nu 7,5 week en had vanochtend ook heel erg en gister overdag 🤗
  • Rapporteren
Mamavan2boeven
8 dagen geleden
6+3! Ik al een paar dagen.. echt rillen.. kippenvel.. hele dag door..
  • Rapporteren
Mamavan2boeven
8 dagen geleden
Reactie op Soezm15
Hier 5+2 en niet warm te krijgen!!
Ooo erg he?! Ben dus niet de enige.🙈
  • Rapporteren
myrnamos88
8 dagen geleden
Jaa hier nog één! Zelfs ‘s nachts krijg ik het maar niet warm. Schijnt vaker voor te komen.
  • Rapporteren
Mamavan2boeven
8 dagen geleden
Reactie op myrnamos88
Jaa hier nog één! Zelfs ‘s nachts krijg ik het maar niet warm. Schijnt vaker voor te komen.
Hier net zo.. 2 dekens, lange mouw, lange broek en nog de rillingen..
  • Rapporteren
Lrmrl
8 dagen geleden
Krijg het normaal al niet snel warm, maar de laatste dagen wel extreem! Fijne aan thuiswerken, eind van de dag kruip ik op de bank met ons winterdekbed, bezoek komt er toch niet 😁 en de hele dag door kruiken en thee (al heb ik sinds 2 dagen een afkeer tegen thee...😑)
  • Rapporteren
Mamavan2boeven
7 dagen geleden
Reactie op Lrmrl
Krijg het normaal al niet snel warm, maar de laatste dagen wel extreem! Fijne aan thuiswerken, eind van de dag kruip ik op de bank met ons winterdekbed, bezoek komt er toch niet 😁 en de hele dag door kruiken en thee (al heb ik sinds 2 dagen een afkeer tegen thee...😑)
Aaah stom! Ik vind thee ook zo lekker.. hopelijk verandert dat nog voor je! Maar dat koud hebben zal er ergens dus wel bij horen.. leek me sterk maar het kan dus blijkbaar..
  • Rapporteren