Ik heb vanuit de verzekering het kraam pakket gekregen maar omdat ik uiteindelijk een spoedkeizersnede heb gehad en in het ziekenhuis heb gelegen is hij nog bijna geheel compleet. Zomaar weg gooien vind ik vreemd, maar weet iemand of er plekken zijn waar je dit bijv kunt inleveren dat het gaat naar vrouwen die het niet vergoed krijgen?
In mijn stad heb je een weggeefhoek op facebook. Daar zitten vaak ook vrouwen op die het niet super breed hebben. Ik heb die van mij daar weggegeven! Misschien kun je ook zoiets doen.
Bij mij in het ziekenhuis is een inleverpunt voor ongebruikte kraampakketten. Deze gaan naar het goede doel, wellicht eens op de website kijken of ze zoiets ook bij jullie hebben?
Ik heb het weggegeven aan de verloskindige praktijk waar ik zat.
Hun zorgen dat het bij ouders komen zonder geld/goede verzekering etc. Soort babybank.
Ook aangebroken pakken luiers ed. Heb ik daar allemaal heen gedaan. En ze waren er helemaal blij mee.
Super ga ik daar eens naar kijken. Mijn vk hadden er op dit moment al heel veel dus namen het niet meer aan. Maar bedankt voor alle tips! Vond het namelijk ook zo zonde om het weg te gooien
Ik heb alles wat over was uit het kraampakket bij de verloskundige praktijk gebracht, zij geven het aan vrouwen die vanuit de verzekering geen pakket krijgen en het financieel niet zo breed hebben
Wat een mooi iets , wist dit niet , heb nog best veel over ivm ziekenhuis bevalling , ga ook even kijken waar ik t in kan leveren, altijd een fijn gevoel als je anderen er mee kan helpen , echt super deze info 🥰
Ikzelf heb ook een spoedkeizersnede gehad en daardoor niet veel gebruikt. En ook alles wat over was gedoneerd. Maar wat mooi dat er zoveel mensen zoveel willen doneren! Prachtig!