19 Reacties

5 jaar geleden

Ik vroeg me dat ook al af.ik moest met spoed naar het ziekenhuis dus heb nog heel veel over

5 jaar geleden

In mijn stad heb je een weggeefhoek op facebook. Daar zitten vaak ook vrouwen op die het niet super breed hebben. Ik heb die van mij daar weggegeven! Misschien kun je ook zoiets doen.

5 jaar geleden

Je kan het aan je VK geven, zij weten er wel raad mee.

5 jaar geleden

Bij mij in het ziekenhuis is een inleverpunt voor ongebruikte kraampakketten. Deze gaan naar het goede doel, wellicht eens op de website kijken of ze zoiets ook bij jullie hebben?

VRIEND

5 jaar geleden

Onze vk zamelt deze in en maakt hier pakketten van voor zwangeren bij wie dit niet in verzekering valt en dit niet zelf kunnen betalen.

5 jaar geleden

Stichting Baby Hope

5 jaar geleden

Mijn pakket ging ook naar stichting Baby Hope.

5 jaar geleden

Ik heb het weggegeven aan de verloskindige praktijk waar ik zat. Hun zorgen dat het bij ouders komen zonder geld/goede verzekering etc. Soort babybank. Ook aangebroken pakken luiers ed. Heb ik daar allemaal heen gedaan. En ze waren er helemaal blij mee.

5 jaar geleden

Volgens mij kan je het ook doneren aan stichting baby hope

5 jaar geleden

Ook gedoneerd aan baby hope, want dit was een van de weinige stichtingen die nog inzamelen met corona

5 jaar geleden

Mijn kraamzorg organisatie nam het mee en zorgde dat het bij vrouwen terecht kwam die niet/onder verzekerd waren.

5 jaar geleden

Idd baby hope zat zo'n briefje in mijn kraampakket van cz

5 jaar geleden

Super ga ik daar eens naar kijken. Mijn vk hadden er op dit moment al heel veel dus namen het niet meer aan. Maar bedankt voor alle tips! Vond het namelijk ook zo zonde om het weg te gooien

5 jaar geleden

Ik heb alles wat over was uit het kraampakket bij de verloskundige praktijk gebracht, zij geven het aan vrouwen die vanuit de verzekering geen pakket krijgen en het financieel niet zo breed hebben

5 jaar geleden

Ik heb alles wat over was uit het kraampakket bij de verloskundige praktijk ...
Dat is een mooi gebaar en een goed idee!

5 jaar geleden

Wat een mooi iets , wist dit niet , heb nog best veel over ivm ziekenhuis bevalling , ga ook even kijken waar ik t in kan leveren, altijd een fijn gevoel als je anderen er mee kan helpen , echt super deze info 🥰

5 jaar geleden

Ikzelf heb ook een spoedkeizersnede gehad en daardoor niet veel gebruikt. En ook alles wat over was gedoneerd. Maar wat mooi dat er zoveel mensen zoveel willen doneren! Prachtig!

5 jaar geleden

Asiel zoeker centrum zijn er ook blij mee 😊

5 jaar geleden

Ik had in de doos een flyer met waar je het kan doneren weet alleen niet meer precies waar. Ik hoop dat je het kan vinden!