13 Reacties

5 jaar geleden
Maakt volgens mij niks uit. Ze moeten er goed bij kunnen. Als je bed aan de kant waar jij slaapt slecht toegankelijk is (weinig beweegruimte, muur etc) dan is tijdelijk wisselen wel handig, maar anders maakt het volgens mij echt niet uit. Onze kraamhulp heeft er niks over gezegd.

5 jaar geleden
Daar had ik nog nooit van gehoord. Ik blijf gewoon links slapen hoor, daar staat de cosleeper ook 😅

5 jaar geleden
Maakt niet uit.
Echter heb je kans dat je tijdens de bevalling wel aan de andere kant van het bed moet gaan liggen als de verloskundige bijvoorbeeld rechtshandig is. Wij hebben dus op beide matrassen een waterdichte molton liggen, zodat ik tijdens een thuiscontrole ook aan de andere kant kan liggen.

5 jaar geleden
Nog nooit iets over gehoord bij mijn vorige bevallingen. Idd alleen als er aan 1 kant bijv weinig ruimte is door muur kast etc en de verloskundige/kraamhulp niet goed bij je kan.

5 jaar geleden
Reactie op Cooking Baby Nr3
Maakt niet uit.
Echter heb je kans dat je tijdens de bevalling wel aan de ...
Idd, die vertelde de kraamzorg bij mij ook. Voor slapen mag je zelf weten, maakt alleen uit voor de bevalling

5 jaar geleden
Reactie op Dieltje
Wij moeten wel ruilen van de kraamhulp omdat de meeste rechts zijn en ik sl ...
Is toch te gek voor woorden dat jij je daarin moet gaan aanpassen.

5 jaar geleden
Bij mij gaf de kraamhulp aan om van kant te wissel. Ivm het raam anders kan het te koud zijn voor de kleine.