Wie van jullie heeft ook al het kraampakket ontvangen? En zat er bij jullie nog iets leuks in? Een bemoedigend kaartje ofzo? Bij mij was t vooral een bloedstelpingspakket😅😬😖 logisch ook, maar toch. Vind t best shocking ofzo haha!
Ik vind de kraampakketen juist erg fijn er zitten altijd dingen in die je echt nodig hebt en vaak zelf vergeet te halen dus geen onzin. Maar als je iets leuks wilt zou ik de gratis babydozen aanvragen.
Ik heb pakket via zilveren kruis. Ben aanvullend verzekerd, dus kraampakket was voor mij gratis. Bij mij zat er een knuffeldoekje bij en een verzorgingssetje (nagelschaartje, vijltje, thermometer etc). Verder alleen de medische spullen, maar dat is ook waar t kraampakket voor is bedoeld. Had het ook niet erg gevonden als er verder niks leuks bij had gezeten. Kraampakket is gewoon praktisch. Hoewel ik de inhoud wel enigzins angstaanjagend vond. Ik bedoel... dat formaat van die inlegverbanden! 😱🤣
Ik zit bij Stad Holland. Handige dingen zaten er bij, erg blij mee waar ik neig zo snel aan zou denken. Maar ook een fijne boek over de zwangerschap gemaakt door Stad Holland zelf 😊
Onvz, aanvullend verzekerd dus kraampakket thuis gestuurd gekregen volledig vergoed. Er zat naast alle benodigdheden (gezien hoeveelheid volgens mij uitgebreide kraampakket met extra inleggers en onderleggers) een speel-bad-boekje bij voor de kleine.
Ik ga hem morgen ophalen, ligt bij een DHL servicepunt op mij te wachten. Ben benieuwd, ben verzekerd bij Ditzo (oude verzekering die nu niet meer af te sluiten is)
Wij krijgen er geen vergoed ivm basisverzekering, dus zef gekocht bij prenatal. Wel kregen we al redelijk vroeg in de zwangerschap een hele leuke knuffel toegestuurd van onze verzekeringsmaatschappij (fbto) als felicitatie. 😍