168 Reacties

5 jaar geleden

Bij mij zat er een klein knuffeltje bovenop. De rest was niet zo charmant 😅

5 jaar geleden

Een verzorgingsset van Philips avent!

5 jaar geleden

Ik vind de kraampakketen juist erg fijn er zitten altijd dingen in die je echt nodig hebt en vaak zelf vergeet te halen dus geen onzin. Maar als je iets leuks wilt zou ik de gratis babydozen aanvragen.

5 jaar geleden

Bij vgz zat er niks leuks in, werkelijk niks. Ik vond het echt een tegenvaller, aangezien ik een erg duur verzekeringspakket heb

5 jaar geleden

Van welke zorgverzekering hebben jullie hem dan? Ik krijg hem van cz maar dan weet ik wat ik kan verwachten 😁

5 jaar geleden

Alleen maar medische dingen die je echt nodig hebt. Via Interpolis en je moet hem zelf betalen helaas.

5 jaar geleden

Reactie op Janneke De Boer

Van welke zorgverzekering hebben jullie hem dan? Ik krijg hem van cz maar d ...
Ik ook cz. Ik vond het bij mijn vorige 2zwangerschappen echt een superdoos. Hele handige fijne dingen die je echt nodig hebt.

5 jaar geleden

Ik heb pakket via zilveren kruis. Ben aanvullend verzekerd, dus kraampakket was voor mij gratis. Bij mij zat er een knuffeldoekje bij en een verzorgingssetje (nagelschaartje, vijltje, thermometer etc). Verder alleen de medische spullen, maar dat is ook waar t kraampakket voor is bedoeld. Had het ook niet erg gevonden als er verder niks leuks bij had gezeten. Kraampakket is gewoon praktisch. Hoewel ik de inhoud wel enigzins angstaanjagend vond. Ik bedoel... dat formaat van die inlegverbanden! 😱🤣

5 jaar geleden

Een rompertje met “Mens wat ben je mooi” van Menzis zat erbij. 😄

5 jaar geleden

Reactie op LFM96

Een rompertje met “Mens wat ben je mooi” van Menzis zat erbij. 😄
“Mensje wat ben je mooi”

5 jaar geleden

Reactie op A-KH

Ik ook cz. Ik vond het bij mijn vorige 2zwangerschappen echt een superdoos. ...
Oké ben benieuwd in welke week kreeg je hem ik ben nu 29 weken

5 jaar geleden

Ik zit bij Stad Holland. Handige dingen zaten er bij, erg blij mee waar ik neig zo snel aan zou denken. Maar ook een fijne boek over de zwangerschap gemaakt door Stad Holland zelf 😊

5 jaar geleden

Onvz, aanvullend verzekerd dus kraampakket thuis gestuurd gekregen volledig vergoed. Er zat naast alle benodigdheden (gezien hoeveelheid volgens mij uitgebreide kraampakket met extra inleggers en onderleggers) een speel-bad-boekje bij voor de kleine.

5 jaar geleden

Ik ben aanvullend verzekerd bij hema en bij mij zat er een naast alle verbandspullen een wikkeldoek bij van hema, een takkie knuffel en een puzzeltje.

5 jaar geleden

Reactie op Janneke De Boer

Oké ben benieuwd in welke week kreeg je hem ik ben nu 29 weken
Ik heb hem toevallig vrijdag pas aangevraagd dus heb geen flauw idee wanneer ik het binnenkrijg🙈

5 jaar geleden

Reactie op Anneke501

Ik heb pakket via zilveren kruis. Ben aanvullend verzekerd, dus kraampakket ...
Ik ben alleen gekeken naar het knuffeltje en naar dat leuke setje. De rest bekijken we later wel eens haha

5 jaar geleden

Dsw: zat echt letterlijk alleen het nodige in.

5 jaar geleden

Ik ga hem morgen ophalen, ligt bij een DHL servicepunt op mij te wachten. Ben benieuwd, ben verzekerd bij Ditzo (oude verzekering die nu niet meer af te sluiten is)

5 jaar geleden

Ik heb hem vorige week donderdag gekregen. Der zat een leuk plastick soort boekje bij voor de kleine.

5 jaar geleden

Wij krijgen er geen vergoed ivm basisverzekering, dus zef gekocht bij prenatal. Wel kregen we al redelijk vroeg in de zwangerschap een hele leuke knuffel toegestuurd van onze verzekeringsmaatschappij (fbto) als felicitatie. 😍