57 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben nu 4 wkn2dgn ik heb er ook last van bij mij vertelde ze dat het idd erbij hoorde

4 jaar geleden

Ik ben 5 weken zwanger en heb ook met vlagen last van lichte menstruatiekrampen! Ik heb begrepen dat dit tot 6 weken heel normaal is :)

4 jaar geleden

Ja ik heb er ook veel last van. Echt met vlagen heftige krampen. Ik ben nu 3 weken. Had jij er ook toen al last van?

4 jaar geleden

Heey! Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Jaa klopt, ik heb er ook last van. Is denk ik normaal

4 jaar geleden

Hai Aryk, Ik zit nu op 4,5 week en ik heb ook krampen gehad en soms nog een beetje. Toen ik een gesprek ging inplannen bij de verloskundige vertelde ze dat dit compleet normaal is. Er gebeurt gewoon heel veel in je buik nu, dus logisch dat het een beetje rommelt. Geen zorgen en probeer te genieten van deze periode. Groetjes, Roos

4 jaar geleden

Hoi Aryk! Ik heb precies hetzelfde, vind het ook steess erg spannend, maar heb gelezen dat dat alleen maar maar een goed teken is :) Voor nu nog niks om zorgen over te maken dus! Mag ik vragen na hoeveel weken je een miskraam hebt gehad de vorige keer? Liefs, Claire

4 jaar geleden

Dankjewel! En ook bedankt voor je reactie ❤️ jij ook gefeliciteerd!!

4 jaar geleden

Reactie op Ciindyyx96

Ik ben 5 weken zwanger en heb ook met vlagen last van lichte menstruatiekra ...
Oh gelukkig maar! Het is ook een onzekere periode... bedankt voor je reactie en gefeliciteerd met je zwangerschap! 😘

4 jaar geleden

Ja ik heb er ook veel last van. Echt met vlagen heftige krampen. Ik ben nu ...
Ja vervelend!! Uhmm ik denk dat het bij mij begon met 4 weken ongeveer. Soms best heftige menstruatiekrampen, andere keer wat lichter. Hopen zoals de andere dames beschrijven dat het er inderdaad bij hoort ❤️ Gefeliciteerd met je zwangerschap!

4 jaar geleden

Reactie op babyvanons

Heey! Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Jaa klopt, ik heb er ook last van ...
Dankjewel!! Jij ook gefeliciteerd ❤️ Ja het is zo onzeker allemaal, hoop dan ook maar dat het erbij hoort!

4 jaar geleden

Reactie op RoosMaxime

Hai Aryk, Ik zit nu op 4,5 week en ik heb ook krampen gehad en soms nog e ...
Bedankt voor je reactie! Stelt me toch wat meer gerust ❤️❤️

4 jaar geleden

Hoi Aryk! Ik heb precies hetzelfde, vind het ook steess erg spannend, maar ...
Aah wat fijn! Dankjewel voor je reactie ❤️ Vorige keer ging het mis bij 5 weken en 5 dagen

4 jaar geleden

Reactie op aryk

Oh gelukkig maar! Het is ook een onzekere periode... bedankt voor je reacti ...
Pfff dat is het zeker! dankjewel jij ook gefeliciteerd hoop dat alles nu goed komt voor jullie🥰

4 jaar geleden

Reactie op Ciindyyx96

Pfff dat is het zeker! dankjewel jij ook gefeliciteerd hoop dat alles nu go ...
Dankjewel! Hoop ik ook ❤️ lief van je!

4 jaar geleden

Hier ook precies hetzelfde hoor, soms maak ik me daar wel een beetje zorgen om. Maar inderdaad zoals de meeste hieronder al vertellen is dat het er bij hoort. Maar wel erg spannend allemaal. En als je het echt niet vertrouwd kan je natuurlijk altijd de verloskundige bellen, wellicht kan zij je geruststellen.

4 jaar geleden

Als jij dit topic niet geopend had, had ik het vandaag gedaan. Toen ik net iers verder dan 4 weken was begonnen bij mij af en toe de krampen. Heel normaal zei de verloskundige. Inmiddels wordt ik de laatste paar nachten 's nachts wakker van de pijn, met vannacht als hoogtepunt. Ik ben wel gerustgesteld dat zoveel mensen er last van hebben eigenlijk..

4 jaar geleden

Ik ervaar het ook. Over de dag redelijk wat krampen ( met wat wiebelen op je benen en stukje lopen zakt het bij mij) snachts is op dit moment niet te doen voor mij. Vandaag moet ik zelfs thuis blijven van het werk vanwege de pijn. (ik reis normaal 4 uur per dag voor mn werk)

4 jaar geleden

Reactie op Manonooster

Hier ook precies hetzelfde hoor, soms maak ik me daar wel een beetje zorgen ...
Ja dat is het ook, het is zo spannend allemaal! Momenteel sta ik nog onder controle bij de fertiliteitskliniek, dus als ik het niet vertrouw bel ik er inderdaad heen! Maar deze reacties stellen mij alwel gerust ❤️

4 jaar geleden

Reactie op MdK-24

Als jij dit topic niet geopend had, had ik het vandaag gedaan. Toen ik net ...
Precies dit!! Ik wordt er sinds een paar nachten ook echt wakker van. Ook ben ik al een week lang elke dag vroeg wakker omdat ik gewoon niet meer lekker kan liggen Gelukkig ben ik dus niet de enige ❤️❤️

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje2

Ik ervaar het ook. Over de dag redelijk wat krampen ( met wat wiebelen op j ...
Herken dit zo erg! Ik ben al moe, maar doordat ik s nachts veel krampen heb waar ik steeds wakker van wordt ben ik nog vemoeider haha 🙈 gelukkig ben ik dus niet de enige Vervelend voor je dat jij je ook zo voelt! Maar hopelijk hoort het er dus allemaal bij, dan omarm ik deze kwaal met beide handen 😊