57 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op aryk

Herken dit zo erg! Ik ben al moe, maar doordat ik s nachts veel krampen heb ...
Ik omarm de kwaal ook. Alleen ik ervaar ook veel pijn in mijn rug. En dan 4 uur reizen met heel veel pijn. Weinig slaap is niet prettig. Heb al heel vaak mijn vriend snachts wakker gehouden. Ik hoop stiekem wel dat dit kwaaltje weer snel weg is🙈

4 jaar geleden

Hooi ik ben nu ook 5 weken. Maar idd de verloskundige zei ook tegen mij dat het normaal is. Ze zei meeste mensen zoeken het op op internet en dan denken ze gelijk een miskraam. Maar er gebeurd idd zoveel in je buik! No stress is alleen maar slecht😊

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje2

Ik omarm de kwaal ook. Alleen ik ervaar ook veel pijn in mijn rug. En dan 4 ...
Ooh ja snap ik heel goed! Is ook niet fijn lijkt me 😢 hoop dat alles goed blijft gaan voor jullie en dat je gauw van de kwaal af bent ❤️🍀

4 jaar geleden

Reactie op Rachell2020

Hooi ik ben nu ook 5 weken. Maar idd de verloskundige zei ook tegen mij dat ...
Ja je hebt helemaal gelijk! Zo moeilijk om je onzekere gevoel uit te zetten 🙈 maar deze reacties stellen me wel gerust! Gefeliciteerd trouwens met je zwangerschap! 🍀❤️

4 jaar geleden

Reactie op aryk

Ja je hebt helemaal gelijk! Zo moeilijk om je onzekere gevoel uit te zetten ...
Dat snap ik. Tuurlijk heb ik het ook. De onzekerheid. Maar gewoon positief blijve denken! En jij ook natuurlijk gefeliciteerd en volop van genieten 🥰

4 jaar geleden

Reactie op aryk

Ja je hebt helemaal gelijk! Zo moeilijk om je onzekere gevoel uit te zetten ...
Inderdaad.. Dan is even horen van anderen dat ze het ook zo hebben echt wel fijn

4 jaar geleden

Ik heb het ook, schrok eerst ook even maar is dus echt heel normaal. Nu 5+1

4 jaar geleden

Ja ik heb het ook. Van het weekend ook lage rugpijn. Ook een bloeding gehad afgelopen maandag, maar toch lijkt alles nu rustig te zijn. Nu komt de buikpijn met vlagen op, maar lijkt wel minder heftig dan de eerste paar dagen.

4 jaar geleden

Ik ben ook 5w en sinds een week ook menstruatieachtige krampen, opgeblazen gevoel,.. Had ik vorige zwangerschap niet...

4 jaar geleden

Ben blij te lezen dat er veel zijn die er last van hebben. Ook ik heb er namelijk last van. Ik heb er sinds het begin van de zwangerschap last van. Meestal begint het bij mij in de avond. Zou dit komen omdat je dan rust hebt? De verloskundige zei dat het niks ergs hoeft te zijn zolang je niet veel bloed verliest. Ik heb helemaal geen bloed verloren dus ik probeer me er maar niet druk om te maken. Het duurt alleen zo ontzettend lang voordat ik de 1e echo heb. 26 maart pas. Ik ben voor het eerst zwanger dus ik vind het erg spannend!

4 jaar geleden

Reactie op Darksteffstein

Ik heb het ook, schrok eerst ook even maar is dus echt heel normaal. Nu 5+1 ...
Ja kan ik goed begrijpen! Geniet van je zwangerschap ❤️🍀

4 jaar geleden

Reactie op iMuis

Ja ik heb het ook. Van het weekend ook lage rugpijn. Ook een bloeding gehad ...
Ooh wat schrikken! Fijn dat alles nu goed gaat, houden zo!! ❤️🍀

4 jaar geleden

Reactie op Lissa92

Ik ben ook 5w en sinds een week ook menstruatieachtige krampen, opgeblazen ...
Ik had dat bij de vorige zwangerschap die eindigde in een miskraam ook helemaal niet, zelfs tijdens de miskraam en de dagen daarna heb ik geen buikpijn gehad. Elke zwangerschap is anders zeggen ze dan, hoop dat deze krampen dan dus een goed teken zijn! Deze reacties zijn wel fijn ❤️ dan weet je dat je niet de enige bent! Geniet van je zwangerschap! 🍀

4 jaar geleden

Ben blij te lezen dat er veel zijn die er last van hebben. Ook ik heb er na ...
Ja ik vind het ook erg fijn om van meer mensen te horen, soort bevestiging ofzo voor jezelf dat het dus niet erg hoeft te zijn! Ik heb het ook meer in de avond of begin ovhtend, verder over de dag of tijdens werk eigenlijk niet; dus zou goed kunnen dat het komt omdat je dan rust hebt! Duurt inderdaad erg lang.. ik heb 19 maart de eerste echo met 7 weken 🍀❤️ succes en geniet van je zwangerschap!

4 jaar geleden

Hoi, ik ben ook 5 weken zwanger en mijn buik is in de avond actief. Krampen en een gekke misselijkheid. Vooral als ik in bed lig dus in rust.

4 jaar geleden

Hier hetzelfde! Sinds twee dagen echt duidelijke krampjes! Ik heb drie dagen geleden positief getest en vandaag is de dag dat ik eigenlijk ongesteld moet worden🙈 Wat verschrikkelijk spannend allemaal! Maar ik probeer gewoon naar mijn lijf te luisteren en heb een kruik gehaald voor savonds in bed! Ik voel het vooral als mijn lichaam lang word. Dus bij opstaan of languit in bed liggen. Spannend spannend spannend

4 jaar geleden

Same here! :-) spannend allemaal hè... Het zijn wel ander soort krampjes dan wanneer ik ongesteld ben / word, merken jullie dat verschil ook? Verder maar mee op de flow, ben nu al erg blij dat ik blijkbaar gewoon zwanger kan worden, wat bijzonder! Het begin is er en het is nu maar afwachten hoe het zich ontwikkelt. Spannende tijd! Veel liefs

4 jaar geleden

Reactie op Isab

Same here! :-) spannend allemaal hè... Het zijn wel ander soort krampjes da ...
Jaa het zijn inderdaad andere krampen! Moeilijk uit te leggen. Minder intens ofzo🤔 ik heb ook altijd gedacht ik kan niet zwanger worden.. geen idee waarom maar zo voelde het! En nu in de eerste ronde meteen raak😍

4 jaar geleden

Reactie op aryk

Ja ik vind het ook erg fijn om van meer mensen te horen, soort bevestiging ...
Ja fijn he! Ik had vanmorgen toevallig ook last. Ben vandaag vrij misschien daarom? Het valt me wel op dat iedereen een ander moment mag komen voor de 1e echo. De 1 al met 5 weken de ander pas met 8. Ik mag pas komen met 8+2. Ben vandaag volgens mijn berekening 5+2 weken zwanger. Weet iemand waarom dit is? Ik las al wel dat als je bekend bent met een miskraam je dan wat eerder mag komen. Maar ik lees ook dat sommige van jullie al eerder mogen ondanks dat dit ook de 1e zwangerschap is.

4 jaar geleden

Ja fijn he! Ik had vanmorgen toevallig ook last. Ben vandaag vrij misschien ...
Mogelijk dat het met de verzekering en drukte in de praktijk te maken heeft? Als je geen indicatie hebt word het lang niet altijd vergoed en daarom mag je dan vaak pas wat later