Krampen en meer afscheiding ???

luucje96
5 dagen geleden
Volgen
Hoi allemaal! Ik ben nu 7+3 en heb sinds een week wel echt krampen. Niet heel pijnlijk ofzo maar niet erg comfortabel. Nu heb ik er ook wat meer witte afscheiding bij... Wat moet ik hier van vinden? Heeft iemand hetzelfde? Is dit normaal? Liefs!
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
13 reacties
beet123
5 dagen geleden
Ik heb precies hetzelfde! Volgens mij heeft het te maken met het verhogen van je oestrogeen gehalte (afscheiding). Heel normaal dus!
  • Rapporteren
Michelle815
5 dagen geleden
Hee, Groeikrampen? Witte afscheiding is normaal je lichaam reinigt de hele dag extra goed 😊
  • Rapporteren
Jacqueline
5 dagen geleden
Gefeliciteerd!! Meer witte afscheiding is normaal tijdens de zwangerschap is het een menstruatie achtig pijn? zo ja dat heb ik ook en ik ben nu 5+3 en de verloskundige zei dat geen kwaad kan er is natuurlijk veel bezig in je baarmoeder en als je het niet niet vertrouwd kan je altijd de verloskundige bellen
  • Rapporteren
Nikki_
5 dagen geleden
Als die afscheiding heel zelden ook beetje rood is , moet je dan wel zorgen maken ??
  • Rapporteren
luucje96
5 dagen geleden
Reactie op beet123
Ik heb precies hetzelfde! Volgens mij heeft het te maken met het verhogen van je oestrogeen gehalte (afscheiding). Heel normaal dus!
Dank je wel voor je reactie! Vind het allemaal zo spannend.. 🙈
  • Rapporteren
luucje96
5 dagen geleden
Reactie op Michelle815
Hee, Groeikrampen? Witte afscheiding is normaal je lichaam reinigt de hele dag extra goed 😊
Ik denk dat het inderdaad groeikrampen zijn. Ik merk aan mijn hele lichaam dat ik zwanger ben.. Zoveel kwaaltjes op ‘t moment😄!
  • Rapporteren
luucje96
5 dagen geleden
Reactie op Jacqueline
Gefeliciteerd!! Meer witte afscheiding is normaal tijdens de zwangerschap is het een menstruatie achtig pijn? zo ja dat heb ik ook en ik ben nu 5+3 en de verloskundige zei dat geen kwaad kan er is natuurlijk veel bezig in je baarmoeder en als je het niet niet vertrouwd kan je altijd de verloskundige bellen
Dank je wel, jij ook! En ja het is zo’n trekkend, zeurderig gevoel alsof ik in het begin van mijn menstruatie zit, alleen komt er nu geen bloed maar juist meer afscheiding naar buiten. 😅 Ik merk ook echt dat ik zwanger ben kwa kwaaltjes. Heb er nu erg veel. 😁
  • Rapporteren
Michelle815
5 dagen geleden
Reactie op luucje96
Ik denk dat het inderdaad groeikrampen zijn. Ik merk aan mijn hele lichaam dat ik zwanger ben.. Zoveel kwaaltjes op ‘t moment😄!
Ik merk het ook steeds meer Was vandaag voor t eerst misselijk en ik was er zo blij mee Klinkt een beetje stom haha Daar haal ik bevestigingen uit
  • Rapporteren
luucje96
5 dagen geleden
Reactie op Michelle815
Ik merk het ook steeds meer Was vandaag voor t eerst misselijk en ik was er zo blij mee Klinkt een beetje stom haha Daar haal ik bevestigingen uit
Ik blijf continu aan mijn borsten voelen want die doen echt ontzettend zeer, haha. Maar die misselijkheid kan van mijn part wel wegblijven.. 🥴
  • Rapporteren
DiedeB
5 dagen geleden
Reactie op Jacqueline
Dit stelt me even gerust. Hier 5+2 en vandaag ook echt zo’n soort krampen. Maar vandaag ook de eerste ochtend misselijk. Voelt als een tegenstrijdige combinatie en weet even niet wat te denken. Vannacht ook wel een slechte droom gehad dat ik een miskraam had. Dus dat helpt natuurlijk niet. 😭
  • Rapporteren
Mamsie2
5 dagen geleden
Ik heb ook witte afscheiding en erg veel jeuk daar. De huid daar is ook best rood. Verschrikkelijk. Dit is mijn 2e zwangerschap en heb t gevoel dat mijn afscheiding een beetje blijft hangen of dat ik wat plasdruppels verlies en dat t daardoor geïrriteerd raakt. Zwaar vervelend gevoel. Iemand herkenbaar? Bij mijn 1e zwangerschap had ik hier geen last van.
  • Rapporteren
MichelleLotje
5 dagen geleden
Reactie op Mamsie2
Ik heb ook witte afscheiding en erg veel jeuk daar. De huid daar is ook best rood. Verschrikkelijk. Dit is mijn 2e zwangerschap en heb t gevoel dat mijn afscheiding een beetje blijft hangen of dat ik wat plasdruppels verlies en dat t daardoor geïrriteerd raakt. Zwaar vervelend gevoel. Iemand herkenbaar? Bij mijn 1e zwangerschap had ik hier geen last van.
Ik heb veel meer witte afscheiding maar niet met jeuk en roodheid. Mischien een schimmel? Schijnen zwangere vrouwen meer vatbaar voor te zijn.
  • Rapporteren