6 Reacties

4 jaar geleden

Hier net hetzelfde. Sinds gisteren een positieve test maar al enkele dagen hevige buikpijn. Niet van mijn darmen, het komt echt wel van mijn baarmoeder. Hierdoor kan ik niet genieten want ik heb elk moment schrik dat het gaat mislopen. Ook veel witverlies waardoor ik denk dat ik mijn regels krijg. Ik hoor wel veel dat het normaal is omdat je baarmoeder ah groeien is.

4 jaar geleden

Ik vind het dus ook heel lastig. Ik ben morgen 4 weken.. heb al heel vroeg postief getest ( bij 3 weken al) , nu moet ik ook gewoon naar het werk. In de kinderopvang. Wij vangen dan de kinderen op van ouders die vitale beroepen hebben... maar juist ook diezelfde ouders komen veel in contact met mensen..(misschien wel met coronapatiënten). Twijfel daarom ook heel erg wanneer ik het moet gaan vertellen....

4 jaar geleden

Reactie op MamavanNoah-24

Ik vind het dus ook heel lastig. Ik ben morgen 4 weken.. heb al heel vroeg ...
Oh ja dat is begrijpelijk inderdaad! Helemaal nu met het Corona virus pfff.. lastig! Ik zou zeggen gezondheid gaat boven alles dus lekker thuis blijven als dat mogelijk is natuurlijk!

4 jaar geleden

Reactie op Lolie84

Hier net hetzelfde. Sinds gisteren een positieve test maar al enkele dagen ...
Een positieve test is goed!!! Een zwangerschaps test meet alleen HCG en dat heb je niet zomaar hihi. De angst om het weer kwijt te raken heb ik ook heel erg.. Het voelt zo onwerkelijk allemaal! Het enige wat we kunnen doen is ons “ei” kwijt kunnen naar elkaar toe en hopen dat alles goed blijft gaan!

4 jaar geleden

Hallo dames, ik ben op dit moment aan het werk en schrik ineens ontzettend van hevige steken in mijn baarmoeder. Heb mijn man en schoonzus gebeld want ik raak in paniek. Loop nu elke keer spastisch naar het toilet om te kijken of dat er geen bloed is of komt. Ik snap jullie onzekerheid zo erg. Ik voel helemaal mee. Ben ook super moe en mag nog tot 10u. Hopelijk gaat dinsdag mijn echo door. Dan kan ik hopelijk een hartje zien of wellicht mijn angst dat het verkeerd is. 7wk ben ik

4 jaar geleden

Hoi ik ben nu ong 7 weken zwanger. In het begin had ik ook erg veel menstruatie krampen dat is normaal omdat je eigenlijk ongesteld had moeten worden. Ik heb nog geen echo gehad die heb ik 30 maart maar de verloskundige zei geen bloed = goed dus raak niet al te gauw in paniek en gewoon rustig aan doen tot je je eerste echo hebt gehad ❤