Krampen/steken bij draaien in bed

Charissa-94
3 maanden geleden
Volgen
Hallo! Ik ben nu ongeveer 6 weken zwanger en gisteren draaide ik mij om in bed (van linker zijde naar rechter zijde) maar toen ik dit deed kreeg ik opeens een soort steken/krampen aan beide kanten ongeveer bij mijn lies. Toen ik mij weer omdraaide naar links waren de krampen weg. Is er iemand die zoiets ooit heeft gehad? Of weet wat het betekend? Ik wil mijn verloskundige niet om elk wisse wasje bellen, maar vond dit toch wel een bijzondere gewaarwording. Vandaar mijn vraag!
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
9 reacties
Ellenfvh
3 maanden geleden
Hoi! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik heb dit ook 1x gehad, het is een soort bandenpijn. Je baarmoeder is zich aan het voorbereiden om te groeien en je banden worden wat slapper. Bij onverwachte beweging kan je dan een steekje voelen. Groetjes!
  • Rapporteren
romystek
3 maanden geleden
Hoihoi ! Ik ook 6 weken zwanger last van het zelfde kwaaltje maar af en toe ook gewoon overdag Heb contact gehad met mn vo maar grote kans dat het bandenpijn is !
  • Rapporteren
Charissa-94
3 maanden geleden
Oke dankjewel! 🙂 ik had daar wel over gelezen maar had het nog niet in dit stadium verwacht! Nu weet ik ook hoe dat voelt.
  • Rapporteren
Jeskejess
3 maanden geleden
Ik heb vooral heel de dag pijn aan mijn blaas (ofja t voelt als mn blaas) een drukkend gevoel iemand ook last van?
  • Rapporteren
JBK93
3 maanden geleden
Reactie op Jeskejess
Ik heb vooral heel de dag pijn aan mijn blaas (ofja t voelt als mn blaas) een drukkend gevoel iemand ook last van?
Kan de kramp zijn van het uitzetten van je baarmoeder of een beginnende blaasontsteking. Je kunt altijd je huisarts even vragen je urine te controleren op een ontsteking!
  • Rapporteren
Jeskejess
3 maanden geleden
Reactie op JBK93
Kan de kramp zijn van het uitzetten van je baarmoeder of een beginnende blaasontsteking. Je kunt altijd je huisarts even vragen je urine te controleren op een ontsteking!
Hey heb idd vorige week een blaasontsteking gehad Nu is urine op kweek gezet en zag t er schoon uit maar de steken worden niet minder. Hoop dat t er dan maar gewoon bij hoort
  • Rapporteren
AKH
3 maanden geleden
Zijn er meerdere die ooit last hebben van steken/drukkend gevoel richting de vagina? Weet ook niet precies welke plek het is mijn gevoel zegt ooit baarmoedermond. Komt zo af en toe op zetten en houdt dan paar tellen aan. Ben nu ongeveer 6weken
  • Rapporteren
JBK93
3 maanden geleden
Reactie op Jeskejess
Hey heb idd vorige week een blaasontsteking gehad Nu is urine op kweek gezet en zag t er schoon uit maar de steken worden niet minder. Hoop dat t er dan maar gewoon bij hoort
Haay. Ben nu zelf 6 wk+.. Ik heb ook echt wel last van mijn onderbuik. Zondag had ik teveel gedaan en toen had ik echt behoorlijk last van mijn buik.. echt steken en soms ook zo erg dat ik er misselijk van werd. Het gaat nu beter maar soms is het er gewoon opeens weer.
  • Rapporteren