22 Reacties

4 jaar geleden

Hay julie! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik heb daar ook veel last van en ook gehad bij mijn eerste! En veel plassen word nog wel wat erger , gelukkig gingen de problemen met me darmen wel weg na 3 maanden. Geniet van je zwangerschap!

4 jaar geleden

Reactie op Megamandy

Hay julie! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik heb daar ook veel last va ...
Bedankt voor je reactie ! Zo ben ik toch al wat minder ongerust 😊 Jij ook gefeliciteerd !!

4 jaar geleden

Hier ook hetzelfde! Nu 5wk zwanger na IVF1. :)

4 jaar geleden

Hier eigenlijk ook hetzelfde! Heb verder nog geen andere kwaaltjes maar opgeblazen gevoel en last van darmen komt mij meteen bekend voor. Dus fijn om te lezen dat ik niet de enige ben 🤗

4 jaar geleden

Team onrustige darmen present 🙋‍♀️... En veel plassen, maar ook dat andere, vaak tegen het diarree achtige aan. Dus ook veel dorst. Ben nu al 2 kg kwijt en maar begonnen met witbrood eten in de hoop dat dat eea stopt 😊

4 jaar geleden

Ja! Super herkenbaar.... 😁 Dat er ook de meest vreemde geluiden uit me komen nu, als in onrustige darmen... Harde ontlasting, dus veel drinken en vezelrijk voedsel... Normaal sliep ik altijd de nacht door zonder ook maar 1x naar de wc te gaan.... Vannacht 5x er uit geweest....🙈 4,5 week onderweg nu...

4 jaar geleden

Ik ben zo opgezet dat m’n normale broeken nu al pijn doen... Zeker als je de hele dag zit op het werk.

4 jaar geleden

Hebben jullie ook last van buikpijn? Ik kan de buikpijn niet goed plaatsen en ben al gauw iemand die zich er zorgen over gaat maken

4 jaar geleden

Heel herkenbaar, ik neem medicijnen om te kunnen “gaan” en die heb ik al moeten verdubbelen. Ik ben bijna 5 weken zwanger.

4 jaar geleden

Misschien een gekke vraag hoor. Maar zijn jullie ook soms bang dat het niet goed zit? Ik ben gister toch eens gaan googlen naar de kans op een miskraam en schrok hier best van! Ook denk ik soms ineens kan ik het voelen als het buitenbaarmoederlijk is? Wij willen het vanavond aan onze familie vertellen (zijn echt net zwanger), omdat we als het mis zou gaan het immers ook zouden vertellen. Maar soms denk je dan toch; is dat wel verstandig? Elke plasbeurt is het opnieuw weer spannend of het wel “blijft zitten” herkennen jullie dit ook?

4 jaar geleden

Reactie op Annerieke1994

Hebben jullie ook last van buikpijn? Ik kan de buikpijn niet goed plaatsen ...
Ik heb ook buikpijn en moet echt heel vaak naar het toilet voor de grote boodschap.. is normaal volgens mijn gynaecoloog, maar was toch blij om te lezen dat ik niet alleen ben 😊

4 jaar geleden

Reactie op Betty1234

Misschien een gekke vraag hoor. Maar zijn jullie ook soms bang dat het niet ...
Ik vind het ook erg spannend! Bij iedere kramp/steek ga ik het al opzoeken, wat het zou kunnen zijn. Nu heb ik ook meer afscheiding en dan met onzekerheid ga ik naar het toilet, want het zal toch geen bloeding zijn? Dit komt mede doordat ik in 2016 een miskraam heb gehad met 6w2d. Nu voelt alles onzeker en zit ik met hoge spanning te wachten op de 1e echo op 26.03. Voor nu met mezelf afgesproken om zoveel mogelijk afleiding te zoeken en het maar gewoon af te wachten, anders maak ik mezelf helemaal gek + stress is natuurlijk zeker niet goed voor je zwangerschap. Mijn vriend wilt het, het liefste van de daken schreeuwen... alleen ik ben er erg terughoudend in, al wil ik het nog zo graag tegen iedereen vertellen. Voor nu is het één klein geheimpje ♡

4 jaar geleden

Reactie op DNoddyLJ

Ik ben zo opgezet dat m’n normale broeken nu al pijn doen... Zeker als je d ...
Hier heb ik ook zn last van. Vooral met .zitten idd. Voor mijn gevoel ik mijn buik echt al opgezet Met verstrikken ook echt misselijk.

4 jaar geleden

Reactie op Annnnnnnn

Hier heb ik ook zn last van. Vooral met .zitten idd. Voor mijn gevoel ik m ...
Veters strikken bedoel ik 😅🤣

4 jaar geleden

Onrustige darmen valt gelukkig nog mee hier. Wel vaak ongesteldachtige krampen en bij tijd en wijle misselijk. Ben nu 4+6.

4 jaar geleden

Ik drink thee van de wortel van heemst. Die wortel zit echt boordevol slijmstoffen. Ik drink elke avond een tas en smorgens kan ik dan vlot naar het toilet! Ik oogst die uit mijn tuin, maar misschien kan je dat ook wel online kopen ofzo. Of ook één in de tuin zetten. ☺

4 jaar geleden

Reactie op Betty1234

Misschien een gekke vraag hoor. Maar zijn jullie ook soms bang dat het niet ...
Vind ik heel herkenbaar. Wij hadden het nog helemaal niet op de 'planning' staan, gezien we in juni trouwen. Ben er nu net een beetje aan het idee te wennen.

4 jaar geleden

Hier ook erg onrustige darmen(lijkt wel oorlog)

4 jaar geleden

Sinds vandaag een rommelende buik/darmen en had ineens diarree. Waarsch niets met de zwangerschap te maken maar alsnog erg vervelend... Voor de rest af en toe wat steekjes in mijn eierstokken maar niet ernstig ofzo. En ik ben al zo bang dat ‘t fout gaat 😭

4 jaar geleden

Reactie op Betty1234

Misschien een gekke vraag hoor. Maar zijn jullie ook soms bang dat het niet ...
Heel herkenbaar.. Om gek van te worden! 😣