9 Reacties

2 jaar geleden

Hoi hoi, Wij hebben deze periode ook gehad het enige wat bij ons hielp was tussen ons in leggen of inderdaad in slaap wiegen in de schommelstoel. Wat wij op een gegeven moment hebben gedaan is vol houden en in bed laten liggen, laten weten dat papa en mama er zijn en pas weg gaan tot hij sliep. Dit langzaam afbouwen wij zijn nu weer zover dat hij zelfstandig kan slapen. We hebben wel een paar dingen aangepast. Ikzelf had het idee dat hij zich opgesloten voelde in z'n ledikantje dus deze hebben we nu vervangen door een peuterbedje wel met valbeveiliging natuurlijk, samen met een nachtlampje die sterretjes op het plafond projecteert. Dit gaat nu al een tijdje heel goed bij ons. Ik weet niet of jullie hier wat aan hebben🤷🏼‍♀️

2 jaar geleden

Voor het slapen gaan niet echt. Hier is het bij het wakker worden. 8 vd 10 huilt hij. Nu moest uw situatie bij voorkomen zou ik gewoon met hem naar boven gaan en laat hem maar even op de kamer rondlopen. Deamon zijn matras ligt op de grond dus hij kan erin/eruit wanneer hij wilt.

2 jaar geleden

Reactie op Danielle20

Hoi hoi, Wij hebben deze periode ook gehad het enige wat bij ons hielp was ...
Ah dat is een goeie idd. Hoe bouw je zoiets af dan? Waardoor kreeg je dat idee? Ik weet niet waar ik dat aan kan zien namelijk ☺️ Ik denk dat het bij ons een combinatie is van tandjes die doorkomen en verlatingsangst aangezien hij stopt zodra wij weer z’n kamer binnenkomen 😅

2 jaar geleden

Reactie op Carly90

Ah dat is een goeie idd. Hoe bouw je zoiets af dan? Waardoor kreeg je dat ...
Wij zijn steeds verder van zijn bedje gaan zitten we lieten de deur altijd open. totdat we eigenlijk bij de deur waren. Toen zijn we hem gwn op bed gaan leggen. We vertelde dat papa en mama beneden zijn als er wat is dat we snel weer bij hem zijn. Bij ons is dit idd ook een combinatie van verlatings angst en kiezen die door komen. Wat betreft het peuterbedje. Ik merkte het aan dat hij veel sneller bij ons in bed in slaap viel en dat ik er niet perse bij hoefde te blijven. in z'n eigen bed begon hij meteen met krijsen en kon ik de kamer niet uitlopen.

2 jaar geleden

Jup hier ook 2 weken geduurd. Wij zijn met de rug naar hem toe gaan staan voor z'n bedje en steeds verder. Tot dat die sliep. Toen naar beneden. Drama is t.. waarschijnlijk verlatingsangst fase

2 jaar geleden

Correctie.. tis nog steeds bezig😅😭

2 jaar geleden

Ben ik blij niet de enige te zijn.. me dochter is ook anderhalf en wordt soms 7x of meer wakker al krijsend en huilend of die nu bij me ligt of in eigen bedje blijft hetzelfde bed al veranderd ander nachtlampje geen nachtlampje laten wenen oppakken even laten rondlopen ledikant naar peuterbed omgebouwd waar ze zelf in en uit kan en ben na 3 weken nog steeds radeloos en enorm vermoeid.. weet het zelf niet meer sorry dat ik niet kan helpen! Hoop hier ook wel hulp te vinden

2 jaar geleden

Reactie op Daphne08

Correctie.. tis nog steeds bezig😅😭
Hahaha ai.. balen! Ja het is pittig allemaal. Hoop iig dat deze fase zo snel mogelijk voorbij is. Zit met m’n handen even in het haar 🤷‍♀️😐

2 jaar geleden

Reactie op Carly90

Hahaha ai.. balen! Ja het is pittig allemaal. Hoop iig dat deze fase zo sn ...
Ik snap het. Hier ook. Moedeloos. Wij hopen idd ook echt een (korte )fase