63 Reacties

5 jaar geleden

Ik vind ze ook echt naar urine ruiken!!

5 jaar geleden

Wij gebruiken ook kruidvat huismerk. Ik vind het ook stinken en vind de indicator strip niet altijd even goed werken

5 jaar geleden

Jep dat is de reden dat ik het bij pampers houd! Je ruikt gewoon andermans kindjes als ze kruitvat luiers aan hebben.. bah

5 jaar geleden

ik gebruik die. en vind hem echt niet ruiken naar urine. bij pampers lekte hij enorm door.

5 jaar geleden

Ik vond uberhaupt de Kruidvat luiers nooit fijn...altijd Etos of Pampers gehad. Zal bij de 2e straks ook zo zijn.

5 jaar geleden

Nou. Ik had precies t zelfde. Gelukkig alleen n probeer verpakking gekocht van n euro. Gelijk weggemieterd.

5 jaar geleden

Wij vinden dat ook maar ik vind ook die van pampers stinken. Wij zijn heel blij met Etos luiers!

5 jaar geleden

Ik gebruik ze en ik vind het juist zoetig ruiken en dus niet stinken😅🙈 ik geef borstvoeding trouwens.

5 jaar geleden

Ik vind alle luiers stinken... welke ik ook probeer. Echt een muffe lucht.

5 jaar geleden

Ik gebruik ook Kruidvat luiers. Heb nu 4 merken geprobeerd en vind deze de fijnste. Pampers vind ik nog erger stinken en die hebben een enorme zak eronder hangen waar je niks aan hebt. Kruidvat heeft ook de beste pasvorm en ze zijn nog niet door gelekt.

5 jaar geleden

Gebruik ook de Kruidvat luiers en ruik nooit iets 🙃 Geef borstvoeding. Werken naar mijn idee prima, absorberen goed en mijn dochter lekt heel af en toe eens door, gebeurde bij Pampers ook af en toe wel eens. Ik verschoon mijn dochter na iedere voeding en als zij tussen de voedingen door bijvoorbeeld gepoept heeft.

5 jaar geleden

Ik heb pampers en kruidvat geprobeerd. Pampers vonden we beide 10x niks, kruidvat heel tevreden over

5 jaar geleden

Ik heb bon bebe en kruidvat, daar beide heel tevreden over.. vond pampers juist enorm ruiken 😲

5 jaar geleden

Wij hebben pampers en gaat hier goed

5 jaar geleden

Kruidvat luiers stinken meer als pampers.

5 jaar geleden

Dat vonden wij dus ook! Daarom overgestapt naar Pamper premium protection

5 jaar geleden

Reactie op Trace

Kruidvat luiers stinken meer als pampers.
Hahaha bizar hea hoe meningen kunnen verschillen per product! Beste is dus toch zelf uitersten dan denk ik maar😅

5 jaar geleden

Ik gebruik ook vanaf het begin de Kruidvat luiers. In het begin vond ik het niet stinken, maar sinds onze kleine meid kunstvoeding krijgt stinken de luiers meer. Misschien toeval.. nog geen reden voor mij om over te stappen.

5 jaar geleden

Ik gebruik de kruidvat luiers en pampers. Ik vind de pampers meer ruiken dan de kruidvat luiers. Ik vind de kruidvat luiers zelf fijner in gebruik dan de pampers

5 jaar geleden

Ik ben ook overgestapt van pampers naar kruidvat merk! Pampers lekte gewoon elke keer door en die van kruidvat helemaal niet