Gebruikt er iemand hier ook huismerk kruidvat luiers ?
Ik ben overgestapt van pampers maar naar mijn idee ruiken deze luiers ENORM naar urine als mn dochter heeft geplast.
Ik verschoon nu 2x een luier tussen de voedingen door omdat ik t zo vind stinken 😅 ligt dit aan mij?
Ik gebruik ook Kruidvat luiers. Heb nu 4 merken geprobeerd en vind deze de fijnste. Pampers vind ik nog erger stinken en die hebben een enorme zak eronder hangen waar je niks aan hebt. Kruidvat heeft ook de beste pasvorm en ze zijn nog niet door gelekt.
Gebruik ook de Kruidvat luiers en ruik nooit iets 🙃 Geef borstvoeding. Werken naar mijn idee prima, absorberen goed en mijn dochter lekt heel af en toe eens door, gebeurde bij Pampers ook af en toe wel eens. Ik verschoon mijn dochter na iedere voeding en als zij tussen de voedingen door bijvoorbeeld gepoept heeft.
Ik gebruik ook vanaf het begin de Kruidvat luiers. In het begin vond ik het niet stinken, maar sinds onze kleine meid kunstvoeding krijgt stinken de luiers meer. Misschien toeval.. nog geen reden voor mij om over te stappen.
Ik gebruik de kruidvat luiers en pampers. Ik vind de pampers meer ruiken dan de kruidvat luiers. Ik vind de kruidvat luiers zelf fijner in gebruik dan de pampers