36 Reacties

4 jaar geleden

Dit zijn mijn Kruidvat testen van gisterochtend (bovenste) en vanochtend (onderste) naast elkaar.. loopt wel op dacht ik

4 jaar geleden

Ik geloof dat de test van de kruidvat wat gevoeliger zijn dan de clear blue. Heb er geen ervaring mee verder...

4 jaar geleden

Reactie op Amanda91

Dit zijn mijn Kruidvat testen van gisterochtend (bovenste) en vanochtend (o ...
Gefeliciteerd met je zwangerschap! 🤩

4 jaar geleden

Kan het zijn dat je een late innesteling hebt gehad? Soms duurt cb even voor hij iets waarneemt. Of is je eisprong later geweest? Ben je zeker van de lengte van je cyclus?

4 jaar geleden

Ligt er aan ik heb t 4 dagen gedaan nadat ik ongesteld moest worden met clear blue. Bij mij kwam er gelijk uit 2 - 3 weken zwanger

4 jaar geleden

Zou nog eentje doen maar opvangen in een potje en daar de test 20sec in dompelen en dan aflezen Bij mij was het snel duidelijk dan

4 jaar geleden

Ik heb 28-2 de test gedaan en ik had er geen problemen mee gehad vorge zwangerschap ook niet

4 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde gehad. Dagen positieve streepjes testen, maar clear blue negatief. Aantal dagen later clear blue positief

4 jaar geleden

Ja hoor gefeliciteerd ik zelf ook geklopt gehad met alle testen posetief behalve clear bleu digitaal die was bij mij vandaag pas posetief paar daagjes weer proberen maar je bent 100 procent zwanger welkom bij de club 😍😍😍

4 jaar geleden

Ja ik heb hetzelfde meegemaakt. Clearblue digital negatief en Kruidvat positief Daarna Etos test gebruikt, was ook positief

4 jaar geleden

Ja ik heb hetzelfde meegemaakt. Clearblue digital negatief en Kruidvat posi ...
(Dit was 2 dagen na NOD)

4 jaar geleden

En je bent wel zwanger anoniem?

4 jaar geleden

Reactie op Amanda91

En je bent wel zwanger anoniem?
Ja! Zonder HCG kun je geen positieve test hebben. Waarschijnlijk is het HCG niveau voor CB digital nog net te laag.

4 jaar geleden

Een vriendin van me zei dat cb-testen veel minder gevoelig zijn en dat je deze het best een week na NOD kan doen. Dus ik raad je aan om elke dag 1 van de testen te doen die nu wel aanslaan, en dan kijken of die mooi oplopen :) succes!! 🙏🏻

4 jaar geleden

Ja ik heb dit nu precies hetzelfde! Word er gek van. Vanochtend een action en AH test opnieuw gedaan en die zijn positief.. moeilijk he

4 jaar geleden

Daar is ie dan 😍

4 jaar geleden

Reactie op Bijku

Ja ik heb dit nu precies hetzelfde! Word er gek van. Vanochtend een action ...
Ik had deze test dus pas 5 dagen na NOD!

4 jaar geleden

Reactie op Amanda91

Daar is ie dan 😍
Gefeliciteerd! :)

4 jaar geleden

Reactie op Amanda91

Daar is ie dan 😍
Yesss! Gefeliciteerd

4 jaar geleden

Misschien een stomme vraag hoor, maar waarom meerdere zwangerschapstesten?