36 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op MdK-24

Misschien een stomme vraag hoor, maar waarom meerdere zwangerschapstesten?
Wat ik heb begrepen zit er nog wat verschil in kwaliteit tussen de merken. Clearblue heeft bijvoorbeeld meer HCG nodig (veel gelezen). Die van de Action schijnen wel goed en betrouwbaar te zijn.

4 jaar geleden

Reactie op Carly90

Wat ik heb begrepen zit er nog wat verschil in kwaliteit tussen de merken. ...
Ja action werkte bij mij ook erg goed!! Sloeg positiever uit dan Kruidvat.

4 jaar geleden

Reactie op MdK-24

Misschien een stomme vraag hoor, maar waarom meerdere zwangerschapstesten?
Dan kan je elke dag zien of die oploopt. Dat is namelijk een goed teken. Ik wou dat ik het met terugwerkende kracht ook had gedaan, dan had ik vast mijn miskraam kunnen zien aankomen. Dus ik ga dat de volgende keer zeker doen!

4 jaar geleden

Reactie op loess

Dan kan je elke dag zien of die oploopt. Dat is namelijk een goed teken. Ik ...
Ben je dat dan blijven doen tot de echo? Ik deed een vroege test, die was negatief, dus ik ging er al vanuit niet zwanger te zijn. Onze tweede test was 2 dagen nadat ik ongesteld had moet worden met een hele donkere streep. Oplopen zal dus niet meevallen. Ik ben bang dat ik mezelf juist gek maak met die extra testen. Nog 13 dagen geduld tot de echo.

4 jaar geleden

Reactie op MdK-24

Ben je dat dan blijven doen tot de echo? Ik deed een vroege test, die was ...
Nee ik ben erg kort zwanger geweest! 1x getest en week later mk. Ja je kan jezelf wel gekmaken door dagelijks te testen idd. Voor mij persoonlijk zal het wel fijn zijn om het de volgende x tóch een weekje te doen. Zodat ik het daarna wat meer los kan laten :) Maarreh: donkere streep zegt genoeg idd!! 👌🏻

4 jaar geleden

Reactie op loess

Nee ik ben erg kort zwanger geweest! 1x getest en week later mk. Ja je ka ...
Ik kan me ook wel indenken dat je na een miskraam wat voorzichtiger / onzekerder bent. Heb je nu al wel een echo gehad?

4 jaar geleden

Reactie op MdK-24

Ik kan me ook wel indenken dat je na een miskraam wat voorzichtiger / onzek ...
Het onbezorgde is er af ja. Maar het gebeurde zó vroeg dat ik het straks na een eerste echo hopelijk kan loslaten. Momenteel ben ik niet zwanger, tenminste, niet dat ik weet. :) ik zit in meerdere groepen en vond het ook wel leuk om bij deze aan te sluiten. Kom hier namelijk ook meiden tegen die net als ik nog even in spanning zitten en tegelijk uitgerekend zijn als het raak mag zijn :)! Hoeveel wk ben jij nu? En is t je allereerste zwangerschap? Liefs

4 jaar geleden

Reactie op loess

Het onbezorgde is er af ja. Maar het gebeurde zó vroeg dat ik het straks na ...
Ik hoop voor je dat het snel weer mag lukken!! Ik ben nu een week of 5 zwanger (ik heb n korte cyclus dus ligt eraan hoe je telt) van ons eerste kindje. Helemaal in de wolken, maar ondertussen durf ik ook nog niet te uitbundig te zijn totdat ik de echo gezien heb.. Nog anderhalve week geduld dus..

4 jaar geleden

Reactie op MdK-24

Ik hoop voor je dat het snel weer mag lukken!! Ik ben nu een week of 5 zwa ...
Spannend!! Des te mooier gaat t zijn straks een mooie kloppend hartje te horen. 💛💛 Hier kijk ik daar ook naar uit. Vanmorgen een positieve test! 🥳

4 jaar geleden

Reactie op loess

Spannend!! Des te mooier gaat t zijn straks een mooie kloppend hartje te ho ...
Ik vind het zoooo leuk🥰

4 jaar geleden

Reactie op loess

Spannend!! Des te mooier gaat t zijn straks een mooie kloppend hartje te ho ...
Jij zelf? Gefeliciteerd!!!

4 jaar geleden

Reactie op Baby0907

Ik vind het zoooo leuk🥰
En ik vind t zo leuk voor jou!! 🤩

4 jaar geleden

Reactie op MdK-24

Jij zelf? Gefeliciteerd!!!
Yes!! 😍 dank je!

3 jaar geleden

Goedemorgen allemaal, Ik zit zo in een onzekerheid. Met Kruidvat test early test ik de hele week al positief elke dag wordt die donkerder en met de clear blue digitaal niet zwanger. Wat moet ik nu geloven ? Ben wel al 4 dagen overtijd. Klachten al ander halve week spugen onder rug pijn pijnlijke borsten/tepels en bultjes rondom de tepels. Liefs Tamara

3 jaar geleden

Reactie op Tamaartjuh1805

Goedemorgen allemaal, Ik zit zo in een onzekerheid. Met Kruidvat test ear ...
Hi, ik zie dat je dit bericht hebt geplaatst in de groep die deze maand is uitgerekend. Wellicht fijner ook voor jezelf om te kijken of er al een groep is met vrouwen die uitgerekend zijn over ca 8 maanden. Die zitten nu waarschijnlijk met dezelfde vragen en symptomen. Succes!

3 jaar geleden

Reactie op Tamaartjuh1805

Goedemorgen allemaal, Ik zit zo in een onzekerheid. Met Kruidvat test ear ...
Klinkt overigens alsof je Kruidvat test het gewoon bij het juiste eind heeft hoor 😁