28 Reacties

2 jaar geleden

Heb je een foto?

2 jaar geleden

Volg hier ook veel krullen en zelf heb ik ze ook niet. Enige wat ik nu doe is goed wassen met shampoo en conditioner elke keer. en ze moet het wel vast hebben anders is het een mega ontploffing 馃槀馃き

2 jaar geleden

Oh wauw! Niet zo lang als @sandralivv hahah. Hierbij een foto van hoe t nu is

2 jaar geleden

Reactie op dw97

Oh wauw! Niet zo lang als @sandralivv hahah. Hierbij een foto van hoe t nu ...
Hihi komt wel zo begon het hier ook鈽猴笍

2 jaar geleden

Wij doen bij Dax wat haarspray in zijn haren van Naif. Soms een beetje wax en dan kneden.

2 jaar geleden

Hier ook een meisje met krullen (zo ongeveer het enige wat ze van mij heeft 馃槈). Hier zo min mogelijk wassen met shampoo (1x per week) want daar wordt het droog en pluizig van. Verder altijd Na茂f haarlotion en dan de krullen er goed in kneden! Voor nu vind ik dit voldoende want door spelen en slapen zit het toch snel door de war. Mocht je er 茅cht perfecte krullen van willen maken: volg dan de Curly Girl Methode (dat betekent oa geen alcohol, sulfaten en parabenen). Er is een Facebook-groep speciaal voor kinderen met heel veel handige tips: https://www.facebook.com/groups/1038057216627478/?ref=share.

2 jaar geleden

Reactie op dw97

Oh wauw! Niet zo lang als @sandralivv hahah. Hierbij een foto van hoe t nu ...
Ohh hier precies zo'n zelfde coupe 馃槏 maar idd geen idee wat ik erin moet smeren 馃槄

2 jaar geleden

Had al wel een keer krullencreme geprobeerd van Andrelon maar dat vind ik weinig doen.

2 jaar geleden

Tip voor iedereen, shea moisture kids. Probeer zoveel mogelijk parabenen, alcohol en SLS/sulfaten te vermijden. En de volwassen merken zijn vaak te agressief voor kinder haar.

2 jaar geleden

Mijn dochter heeft ook flinke krullen en begint nu ook echt lang te worden. Vooral de achterkant wat nog iets korter is door al het liggen als baby is heel erg pluizig. Ik gebruik alles van Auntie Jackie鈥檚 en was het zo min mogelijk. Wel conditioner alleen aan de onderkant omdat daar vaak klitten zitten. Ik kam het met een kam en absoluut geen borstel!

2 jaar geleden

Reactie op kellykleingeld

Mijn dochter heeft ook flinke krullen en begint nu ook echt lang te worden. ...
Heb zelf ook geen krullen, heeft ze van papa. Maar begin nu ook echt wel moeite te krijgen ermee. Soms is het echt coupe ontploft. 馃檲

2 jaar geleden

Ik lees even mee. Hier ook een flinke krullenbol waarvan ik niet zo goed weet wat ik ermee moet. Na het douchen zit het altijd helemaal in de krul , maar haar haren zijn al best lang dus zakt het uit.

2 jaar geleden

Reactie op Marssie89

Ik lees even mee. Hier ook een flinke krullenbol waarvan ik niet zo goed we ...
Oh wat een heerlijk toetjes 馃グ ik smelt

2 jaar geleden

Wij wassen het 1x per week met anti klit shampoo en conditioner van zwitsal. Verder dagelijks uitkammen door nat te sprayen met water en een beetje detangle spray van cantu for kids.

2 jaar geleden

Hier ook een echte krullenbol. Ik heb zelf ook krullen. Ik was het hij Phebe zo鈥檔 2x in de week, verder maak ik het elke dag nat met goedemorgen lotion van Zwitsal. Dat werkt prima. Verder doe ik er af en toe wat lotion of gel van mezelf in. Het wordt aan de achterkant nu wel een hele bos. Ik kam het overigens zo min mogelijk, daar gaan krullen enorm van pluizen!

2 jaar geleden

Wij gebruiken iets met shea moisture. Dus niet slecht voor de haartjes, speciaal voor kinderhaar en blijft mooi zitten. Ik zal straks eens een foto maken van het flesje

2 jaar geleden

Reactie op A-KH

Wij gebruiken iets met shea moisture. Dus niet slecht voor de haartjes, spe ...
Heb je nog een foto van het flesje? 馃檲 Ben heel benieuwd!

2 jaar geleden

Reactie op MariaF5

Heb je nog een foto van het flesje? 馃檲 Ben heel benieuwd!
Dit is het flesje!

2 jaar geleden

Ik had het al eerder genoemd maar raad iedereen deze aan :) Deze wordt ook geadviseerd vanuit krullen kappers

2 jaar geleden

En waar te koop?