41 Reacties

5 jaar geleden

als het niet goede voeding was werd het hier in Nederland verkocht.

5 jaar geleden

Wij gaven Nutrilon, om de zelfde reden als jij toen overgestapt . Enorm onrustig kindje gehad die avond die vrijwel al het voeding terug gaf en enorm aan het hoesten was. Voelde voor ons echt niet goed. Dus weer terug gegaan naar Nutrilon. Als het nu goed gaat en je kunt je het financieel veroorloven zou ik lekker Nutrilon blijven geven 🙊

5 jaar geleden

Wij hebben eigen merk kruidvat. Ook ivm de prijs. En kwa waardes is het net zo goed als de nutrilon

5 jaar geleden

Op de site van de consumentenbond staat volgens mij een heel stuk hierover. Wij gaven met de eerste ook Nutrilon, nu ook Kruidvat, ingrediënten naast elkaar gelegd en zijn precies hetzelfde. Je betaalt deels voor de naam en onderzoek/reclames waar meer geld aan uitgegeven wordt dan bij Kruidvat eigen merk. Merk nu geen verschil, behalve op onze rekening 😆

5 jaar geleden

Ik ben zelf heel tevreden over hero. Ook stukje goedkoper dan nutrilon

5 jaar geleden

Hero standaard kost 9 euro. Dan zou ik daar liever voor gaan.

5 jaar geleden

Ik heb kruidvat eigen merk l vanaf de geboorte...ook gehad bij de eerste 2 kindjes en bevalt goed... bij mn eerte hd ik eerst friso (heet nu geloof ik hero) maar mijn kindjes doen het goed op de kruidvat voeding en scheelt heel veel in de portemonnee als je al die pakken optelt 😅

5 jaar geleden

Alle voeding is goed. Anders mocht het niet verkocht worden... alleen Kan het zijn dat de ene voeding beter word opgenomen dan de andere. Wij begonnen met kruidvat, maar ons zoontje had de ene spuitluier dan de ander en kwam niet aan de eerste week. Zijn lichaam nam dus niet genoeg voedingsstoffen op bij kruidvat voeding. Daarom overgestapt naar nutrilion en hier doet hij het wel goed op.

VRIEND

5 jaar geleden

Reactie op Thereforyou

Op de site van de consumentenbond staat volgens mij een heel stuk hierover. ...
Hierbij de link: https://www.consumentenbond.nl/kindervoeding/vragen-en-antwoorden-over-flesvoeding#no5. Wij zijn van nutrilon over gegaan yop kruitvat. Ziekenhuis gaf ook aan dat dit even gezond en goed is. Gaven wel als tip mee gelijkelijk over gaan. Wij gaven 90 ml met 3 schepjes. Eerst een week 1 schepje vervangen door kruitvat, daarna 2xtot Nutrilon op was. Nu totaal kruitvat.

5 jaar geleden

Wij gebruiken Ah bio

5 jaar geleden

Wij gebruiken nutrilon, bij onze tweede hebben wij kruidvat gebruikt. Nu vanwegen de corona gekozen voor nutrilon omdat deze in meerdere winkels te verkrijgen is.

5 jaar geleden

Wij geven Hero, deze kreeg onze man in het ziekenhuis ook als bijvoeding naast de bv. En dat gaf voor mij persoonlijk een beter gevoel. 8 a 9 euro geloof ik. Het klopt dat alles goed moet zijn en dat merk eigenlijk niks uit maakt, maar onze kraamhulp gaf wel aan dat ze zagen dat bij kruidvat merk de kindjes minder goed groeide... maar goed het is ieder haar eigen keus denk ik dan😊

5 jaar geleden

Gebruiken Kruidvat eigen merk en dan de extra care nu ivm krampjes van de kleine meid. Ze groeit als kool dus blijf lekker bij het Kruidvat merk

5 jaar geleden

Hipp biologische voeding. AH schijnt ook een fijne bio voeding te hebben

5 jaar geleden

Mijn kraamhulp raadde juist Kruidvat aan! Net zo goed als Nutrilon, ongeveer zelfde voedingswaarde, maar een stuk goedkoper. Wij geven nu zelf Hero op advies van een arts, ook helemaal prima.

5 jaar geleden

Alles is goed. Het enige grote verschil zit in de wetenschappelijke teams die bij nutrilon en hero werken. Deze 2 bedrijven lopen op dit vlak enorm voor op de andere merken. Daardoor hebben wij voor nutrilon gekozen en daardoor de meest vernieuwende voeding hebben. Maar elke keuze is uiteraard goed!

5 jaar geleden

We gebruiken al 3 weken nutrilon 1 de standard. Ik merk het dat onze dochter heel veel krampjes heeft en dat ze ontrustig is. Ik heb alle flessen geprobeerd alle spenen etc. Vanavond na advies van andere moeders zijn wij met kruivait poedermelk beggonen. Ik hoop dat ze beter gaat voelen en dat ze minder krampjes krijgt. Vinger cross

5 jaar geleden

Reactie op Rth1987

We gebruiken al 3 weken nutrilon 1 de standard. Ik merk het dat onze dochte ...
En ging het beter

5 jaar geleden

Hier kruidvat merk.

5 jaar geleden

Op de website babyvoedingchecker kan je alle soorten vergelijken en naast elkaar houden. Zo zie je dat alle standaards amper van elkaar verschillen. Wel interessante site vind ik zelf.