15 Reacties
5 jaar geleden
Misschien vind je wat je zoekt in het topic van vorige week :). https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-november-2020/wanneer-avondfles-laten-vervallen-2mdY2r?utm_source=24Baby&utm_medium=app
Onze meid heeft die laatste fles nog nodig dus heb nog geen tips voor je. Veel succes!
5 jaar geleden
Reactie op Femke2709
Sorry, ik had nog gezocht naar topics als deze maar kon het niet vinden. Da ...
Geen probleem hoor maar weet hoe er op die dubbele topics gelet wordt. En herinnerde me nog dat ik dit pas voorbij heb zien komen. Zou zonde zijn als je dan die berichtjes mist. Denk ook dat mensen van toen niet zo snel meer weer op dezelfde vraag zullen antwoorden. Dus dacht stuur hem even 😄.
5 jaar geleden
Je kan het gaan afbouwen ik bouw de mn zoontje zn nacht voeding af die meld zich en drinkt weinig en zit toch met big smile en allemaal praatjes 🤗😂
5 jaar geleden
Wij hebben dit ook. Aan CB gevraagd wat wijsheid is / wat zij adviseren. Wel/niet wakker maken?
Ze zeiden geef die laatste fles uit zelfbescherming 😜. Zodat je zelf iog een goede nachtrust hebt.
Wel 2x geprobeerd fles weg te laten en ze kwam om 5u i.p.v. 8.
Dus blijf de laatste fles toch maar geven🙈
5 jaar geleden
Ben ik nou de enigste die helemaal geen regelmaat heeft qua voeding. De ene keer drinkt hij de laatste fles om 9 de andere keer om 11. Heb ook soms dat hij na de laatste fles niet in slaap kan vallen dus dan maak ik wat extra. Zou ik iets fout doen ? Te snel een fles geven misschien..
5 jaar geleden
Reactie op angel90
11 weken en ik geef 5x200 (180+6) hij woog met 10 weken al 6,5 kg een grote ...
Hmm tja... ik geef hetzelfde en ook een spekkie hier 😉. Ik zou het eerlijk gezegd niet weten of je wat ‘fout’ doet... Ik denk dat het ook gewoon mazzel hebben is als je wél enige regelmaat hebt op deze leeftijd
5 jaar geleden
Wij moesten hem ook steeds wakker maken om 22:30/23:00 uur en hij dronk ook de fles niet helemaal op. Toen sliep hij tot ongeveer 4:00 uur.
We hebben gewoon geprobeerd om die fles niet te geven, nu krijgt hij de laatste voeding rond 19:00/19:30, dan naar bed om 20:00/20:30 en sinds we de fles dus weglaten slaapt hij juist door tot ongeveer 7:00 uur. Dus ik zou het gewoon eens proberen.