20 Reacties

2 jaar geleden

Ja, rond 19 uur een fles warme melk. Gewone melk, geen poedermelk.

2 jaar geleden

Mijn dochtertje van 14,5 maand krijgt wel nog een fles gewone halfvolle melk, puur omdat ze dat zo lekker vind!

2 jaar geleden

Nog steeds babymelk 😊. Gewone melk vindt ze tot nu toe niet lekker, flesje babymelk gaat nog steeds helemaal op

2 jaar geleden

Nee, hier niet. Sinds ze echt goed eet en veel eet op een dag en gewoon ‘s avonds ook gewoon lekker groenten mee eet en daarna nog een toetje eet niet meer. Ik geef/gaf trouwens wel borstvoeding. Ik voedde haar voorheen altijd in slaap, maar ben op een gegeven moment echt alleen nog op verzoek gaan voeden. Ze eet/at om 18.00 uur en gaat naar bed om 19.00 uur. Dan heeft ze net haar warme hap en toetje erin, dus vond dan ook nog een fles of borstvoeding erbij een beetje veel, maar ze vroeg er ook niet naar. Tot ongeveer een jaar kwam ze nog wel soms voor een nachtvoeding, maar dat is ook helemaal over. Tenzij ze ziek is of iets. Ze krijgt nu alleen nog ‘s ochtend borstvoeding en overdag/savonds/snachts echt alleen als ze er echt om vraagt, maar dit gebeurt eigenlijk nooit. Lang verhaal kort, hier al een tijd geen avondvoeding meer dus 😁

2 jaar geleden

Hier krijgt ze in de ochtend nog en voor het slapen opvolgmelk. En ze wil het ook graag nog hebben.

2 jaar geleden

Hier krijgt hij ook nog warme gewone melk voor het slapen gaan, maar hij vind de dop terug op de fles doen interessanter dus ik denk dat deze fles ook snel verdwijnt. Hopelijk wil hij voorlopig nog wel een knuffel momentje 🙈🥰

2 jaar geleden

Ja, hier nog een flesje nutrilon dreumesmelk voor het slapengaan.. Het zal vast niet goed zijn volgens het CB maar Bibi vindt het nog erg lekker en ik geniet stiekem ook onwijs van het momentje samen voor het slapengaan! Ligt ze zo lekker bij me..😍

2 jaar geleden

Ja hier nog iedere avond een flesje opvolgmelk nr 3. Ben nu langzaam aan het mengen met gewone melk. Ze drinkt bij de lunch al wel gewone melk. Avondflesje gaat ook altijd helemaal leeg!

2 jaar geleden

Sinds een maandje niet meer standaard. Ze eet overdag genoeg en 's avonds krijgt ze nu een toetje na het eten. Als ze niet goed gegeten heeft savonds dan geven we nog wel eens een (pap)flesje.

2 jaar geleden

Reactie op Sannecl92

Ja, hier nog een flesje nutrilon dreumesmelk voor het slapengaan.. Het zal ...
Mijn dochter krijgt ook nog 2 flessen opvolgmelk en bij CB na gevraagd en die zei ook als ze er nog behoefte aan heeft waarom niet

2 jaar geleden

Hier krijgt Liam sochtends een fles warme melk en savonds hier kan hij ook nog niet zonder. Consultatiebureau gaf aan dat dit prima was. Hij is nu 14 maanden.

2 jaar geleden

Onze zoon bijna 15 maanden krijgt melk bij het avond eten ipv water. Hij krijgt bij elke maaltijd melk aangeboden.

2 jaar geleden

Sinds zondag avond is het hier definitief gedaan met de fles! Hij kreeg tot die tijd altijd Savonds nog een heel klein flesje. M’n vriend was zondag avond de fles vergeten te geven, en meneer ging gewoon slapen. Sindsdien ook geen fles meer gegeven 😌

2 jaar geleden

Ja hoor, ik denk dat we dit ook nog wel een hele tijd moeten blijven doen. We zijn pas net zo goed als van de fles overdag af en de nachtfles lijkt nu ook zo goed als klaar (tot de volgende sprong of groeispurt in ieder geval) maar voor het slapen gaan zal nog wel een tijd nodig blijven.

2 jaar geleden

Hij krijgt nog lekker de borst voor het slapen gaan, het is ook mijn plan die er voorlopig nog wel in te houden

2 jaar geleden

Pelle krijgt ook nog heerlijk een flesje (gewone) melk voor het slapen. Even lekker hangen bij papa of mama voor het slapen. Hij vind het gewoon heel lekker. Zijn avond eten gaat erg wisselend en ik vind het wel prettig dat hij nog een flesje melk krijgt toch wat extra's als hij niet goed eet

2 jaar geleden

Jaa 1x150 ml koemelk bij ontbijt en 1x150ml koemelk voor slapen gaan.

2 jaar geleden

Ja, in de avond 180… Overdag drinkt ze vrijwel geen melk (ze eet wel yoghurt), dus daarom geef ik m nog. Mijn zoontje gaf ik op deze leeftijd geen fles meer.

2 jaar geleden

Hier gaat hij met 15maanden met een volle fles voeding op bed.

2 jaar geleden

Ik geef mijn zoontje in de ochtend een flesje van 180cc en als hij naar bed gaat een van 180 Dreumesmelk 4 van Nutrilon