Lage rug pijn

XxoxDenise
2 maanden geleden
Volgen
Hallo dames, ik ben nu 6wk zwanger en sinds een week ontzettend lage brandende rugpijn alsof ik door mijn rug ben gegaan terwijl ik niets geks gedaan heb. Ik heb gelezen dat dit een veelvoorkomend kwaaltje is. Zijn er meerdere die hier last van hebben zo ja , wat doen jullie eraan?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
8 reacties
Ashley24michael
2 maanden geleden
Hier nu 7+3weken en had vorige week ook die lage rugpijn.. heb er nu af en toe last van .. een lekker warm badje of een kersenpitkussentje doen wonderen, vraag je partner om je rug even te masseren
  • Rapporteren
so31
2 maanden geleden
Ook 6 wkn zwanger. Momenteel is rugpijn 1 van de weinige kwaaltjes dat ik niet heb😅 enkel na het werk. Helpt warmte niet? Warm badje, warmwatterkruik? Succes
  • Rapporteren
mamavanlloyd
2 maanden geleden
Reactie op so31
Ook 6 wkn zwanger. Momenteel is rugpijn 1 van de weinige kwaaltjes dat ik niet heb😅 enkel na het werk. Helpt warmte niet? Warm badje, warmwatterkruik? Succes
ja ik heb er ook veel last van ik probeer dan met een pittenkussen te liggen of ik ga lang warm douchen
  • Rapporteren
Lucy85
2 maanden geleden
Jep heb ik ook gehad met 6 weken. Moest gewoon pijnstillers pakken! Nu 8 weken en n stuk minder.
  • Rapporteren
Fleur90
2 maanden geleden
Ik heb dit in het begin ook heel erg gehad tussen de 4 en 6 weken. Nu heb ik het nog weleens maar het is een stuk minder met bijna 8 weken.
  • Rapporteren
Soezm15
2 maanden geleden
Ik ben nu 5 weken en heb vooral een hele stijve onderrug. En last van mijn SI gewrichten. Ik dacht dat het kwam doordat er nu zo weinig te doen is op t werk maar als ik dit zo lees ben k dus niet de enige.
  • Rapporteren
MGG
2 maanden geleden
Hier ook al 10 dagen last van. In begin heel erg en kon niet normaal lopen zitten of liggen. Vanaf 2 dagen gaat het n beetje beter en kan ik nu weer beter bewegen en lopen. Vk zei maandag dat het heel normaal is. Vlgs eigen berekening nu 7.6 vk denkt 6.4 maar ze kon ook niet goed meten omdat t zo ingenesteld zit en t miss 2 achter elkaar zijn. 14 april weten we zeker hoeveel en hoever 😉
  • Rapporteren
XxoxDenise
2 maanden geleden
Reactie op MGG
Hier ook al 10 dagen last van. In begin heel erg en kon niet normaal lopen zitten of liggen. Vanaf 2 dagen gaat het n beetje beter en kan ik nu weer beter bewegen en lopen. Vk zei maandag dat het heel normaal is. Vlgs eigen berekening nu 7.6 vk denkt 6.4 maar ze kon ook niet goed meten omdat t zo ingenesteld zit en t miss 2 achter elkaar zijn. 14 april weten we zeker hoeveel en hoever 😉
Ja erg vervelend he ik heb het ook ontzettend erg, flinke pijnscheuten de hele tijd. En spannend hoor!! Nog even afwachten dan :)
  • Rapporteren