21 Reacties

5 jaar geleden

Je kunt er altijd een romper zonder mouwtjes onder doen. Zo doen wij het ook wel is als die een leuke romper met lange mouw heeft. Wel broekje over de benen

5 jaar geleden

Nooit 2 laagjes 😬 veels te warm haha. Volgensmij adviseren ze 2 laagjes alleen als je kindje pasgeborenen is en zichzelf nog niet goed kan warm houden. Zodra je kindje zichzelf goed kan warm houden is een kruik, een mutsje en 2 laagjes absoluut niet meer nodig. Ik vind het personeel alleen maar 'gevaarlijk' om je baby 'te warm' aan te kleden. Ze hebben het al snel (te) warm in de maxi cosi/wandelwagen of binnen met een dekentje.

5 jaar geleden

Reactie op Daphne18

Nooit 2 laagjes 😬 veels te warm haha. Volgensmij adviseren ze 2 laagjes al ...
Persoonlijk

5 jaar geleden

Jahoor, doen wij ook wel eens. We houden hier een beetje aan; de hoeveelheid laagjes die we zelf dragen krijgt hij ook aan. Dus als het koud is en we dragen 2 laagjes krijgt hij er twee. Is het gewoon behagelijk binnen en dragen we zelf ook alleen een shirt met lange mouwen, dan hoeft hij ook niks boven zn rompertje aan

5 jaar geleden

In de winter hebben mijn kindjes altijd een romper met lange mouwen en een shirt of pyjamapakje met lange mouwen aan hoor. En nooit het idee dat ze het veel te warm hebben. Mijn peuter heeft ook nog wel lange mouwen rompers aan. Als het in jullie huis warm genoeg is voor 1 laagje, zal het vast kunnen. Goed zijn nekje voelen en desnoods zou je een keer kunnen tempen.

5 jaar geleden

Reactie op Daphne18

Nooit 2 laagjes 😬 veels te warm haha. Volgensmij adviseren ze 2 laagjes al ...
Dus je doet geen korte mouwen romper en daarover een truitje? Alleen romper dan of truitje zonder romper?

5 jaar geleden

Ik heb ook leuke rompertjes met lange mouwen en doe er dan gewoon een rompertje zonder mouwtjes onder 🙂

5 jaar geleden

Ik dacht dat twee laagjes met lange mouw in de winter juist heel normaal is..ik vind een hempje met 1 laag lange mouw in de winter zelf ook te koud.. 🥶 volgens mij kan beiden, korte mouw romper en lange mouw in de winter... wat ik zo lees op internet..

5 jaar geleden

Reactie op IrisWekema

Je kunt er altijd een romper zonder mouwtjes onder doen. Zo doen wij het oo ...
Zo doen wij het ook😉 of een lange mouwen romper en dan korte mouwen daarover als die met korte mouwen heel leuk is😊

5 jaar geleden

Wij doen vaak een lange mouwen romper met een t shirt erover

5 jaar geleden

Als je de handjes in de lange mouwtjes van het rompertje laat zitten, kun je het zo (met wat minder gedoe) door de lange mouwtjes van wat je erover doet frummelen

5 jaar geleden

Wij hebben bijna alleen maar lange rompertjes. Ben zelf een koukleun, dus heb vaak een extra laag aan tov mn vriend. Sommige truitjes zijn er lastiger overheen te doen dan andere shirts, maar die niet goed erover kunnen gaan op de "te klein"-stapel. En ik hou met het aankleden niet zn handje maar mouwtje vast om mouw van shirt eroverheen te halen.

5 jaar geleden

Ik heb ook veek korte mouwen l. S nachts doe ik haar wel een romper met lange mouwen aan. Overdag vaak een trui over dr romper. Da's ook echt genoeg. Ze ligt toch altijd of tegen ons aan of onder een deken

5 jaar geleden

Ik heb altijd lange mouwen, soms wel 3 of 4 lagen over elkaar. Het over elkaar heen doen went vanzelf. Gewoon goed de mouw van te voren opstropen en het handje er doorheen doen, daarna afrollen.

5 jaar geleden

Hier als we thuis blijven vaak zat enkel een lange mouwen romper en een broekje aan. Maar wij hebben dan ook een warmbloedig kind 😁

5 jaar geleden

Ik had heel veel rompers met lange mouw, ze houdt zichzelf zo goed op temperatuur dat ik van een paar korte mouw heb gemaakt met de schaar, dan nog steeds altijd goede temperatuur dus nu alles korte mouw ;) ik vind dat zo vervelend met omkleden

5 jaar geleden

Hangt er denk ik echt vanaf hoe warm je het in huis hebt en of je kindje het juist gauw koud of warm heeft. Als je toch kiest lange mouw shirtje over lange mouw romper te doen, dan heb ik daarvoor volgende tip: Houd mouwen lang van romper na aantrekken en stroop vervolgens mouwen op van shirtje dat je erover aan wilt doen. Lange mouwen van romper komen er onderuit en die kan je dan over mouwen van shirtje omslaan. Echter, als je vrij dikke vingers hebt, blijft het wel een gepiel.

5 jaar geleden

Misschien aan doen met een vestje

5 jaar geleden

Hier als we thuis blijven vaak zat enkel een lange mouwen romper en een bro ...
Hier ook. Thuis romper lange mouw, broekje en sokken. Vooral ook omdat mijn man gek wordt van dat gefreumel met de kleertjes en mouwen 😜. Als we weggaan wel nog een shirtje of truitje aan.

5 jaar geleden

Ik gebruik alleen maar rompers met korte mouw, daaroverheen een 'leuke romper' met lange mouw wat ik dus echt als shirt aandoe. Vind gewone shirts maar onhandig, gaat zo omhoog constant.