25 Reacties

3 jaar geleden

Je ontbijt beginnen met ontbijtkoek en verse sinaasappelsap, de gehele fag door roosvicee laxo/pruimen ranja drinken en voldoende water ^^ Dit hielp bij mij hartstikke goed na 3wkn heel slecht te kunnen.

3 jaar geleden

Reactie op Tamm

Je ontbijt beginnen met ontbijtkoek en verse sinaasappelsap, de gehele fag ...
Okeeey dankjewel voor je bericht! Moeilijk soms met misselijkheid om iets binnen te krijgen 馃槱 Ik drink wel voldoende! Maar ga dit zeker proberen! 鉂わ笍鉂わ笍

3 jaar geleden

Movicol heb ik gehad ik denk dat je het zelfde hebt gekregen. Bij mij werkt dit super goed. Maar ook fruitsap is echt de winnaar bij mij ook. Volkoren crackers zijn ook zeer hulpzaam. Succes!

3 jaar geleden

Ik ben overgegaan van brood op vezelrijk kn盲ckebr枚d. Lijkt iets te helpen... Maar het is ellendig馃槴

3 jaar geleden

Reactie op KinaVince

Movicol heb ik gehad ik denk dat je het zelfde hebt gekregen. Bij mij werkt ...
Wat voor fruitsap gebruik je? Groetjes!

3 jaar geleden

+1! Helaas! Kreeg zelf als tip van de dokter om sochtends op nuchtere maag een glas lauwwarm water drinken en een kiwi te eten, schijnt als een trein te gaan daarna... gaat nu wel iets beter, maar hoop eigenlijk op nog meer verbetering ;)

3 jaar geleden

Movicolon savonds voor het slapen gaan pakken, dan kun je de volgende ochtend goed naar het toilet. Snachts eet je niks en kunnen je darmen vooral werken om ontlasting zachter te maken.

3 jaar geleden

ik drink yakult en diksap pruimen dit laxeerd goed

3 jaar geleden

Vervelend h猫, die aambeien! Ik heb er helaas ook veel last van. Had ik trouwens voor de zwangerschap ook al wel. Wat bij mij vaak goed helpt is veel water drinken, hierdoor kun je wat makkelijker naar het toilet. 鈥榮 Morgens beginnen met een glas (lauw) water voordat je gaat ontbijten evt met een kiwi. Daarnaast veel volkoren producten. Wit brood en bananen kun je beter even niet eten. En vooral je ontlasting niet ophouden. Hoe langer je ermee wacht, hoe moeilijker en pijnlijker het wordt.

3 jaar geleden

wat trouwens ook goed werkt.. is niet echt smakelijk sorry maar wanneer je onder de douche staat de aambei terug duwen door het bloed wat opzwelt van buiten

3 jaar geleden

Roosvicee lacto helpt ook goed en veel water, drinken en volkoren producten nemen. Doordat ik ook gestopt ben met roken waren/zijn mijn darmen ook behoorlijk van slag, maar door bovenstaande gaat het beter. Ook helpt een kop koffie bij mij (klinkt misschien raar . Hoop dat je er snel vanaf bent/ dat het beter gaat.

3 jaar geleden

Reactie op KinaVince

Movicol heb ik gehad ik denk dat je het zelfde hebt gekregen. Bij mij werkt ...
Klopt het movicolon gekregen! Vandaag mee begonnen! Hoop op vooruitgang 馃げ馃徎 dankjewel

3 jaar geleden

wat trouwens ook goed werkt.. is niet echt smakelijk sorry maar wanneer je ...
Oeii, hahah er komt alwel bloed uit zonder dat ik et aanraak of iets! Betekend wel wat goeds zei de dokter als het vanzelf bloed

3 jaar geleden

Reactie op Banaan

Roosvicee lacto helpt ook goed en veel water, drinken en volkoren producten ...
Heey oeii jaa vervelend allemaal! Maar koffie had ik ook wel gehoord ja alleen nog niet geprobeerd! Roosvice lacto ga ik vandaag maar is kopen!

3 jaar geleden

Reactie op EllieB

Vervelend h猫, die aambeien! Ik heb er helaas ook veel last van. Had ik trou ...
Super vervelend! Heb ze nooit eerder gehad, maar nu met zwangerschap in ene wel omdat ik moeilijk na de wc kon gaan! Veel water drinken doe ik zoiezo wel en een glas lauw water ga ik ook is proberen! Wit brood eet ik zoiezo bijna niet dus dat scheelt hahah.. super bedankt 鉂わ笍

3 jaar geleden

Reactie op MyBabyNovem鉂わ笍

Oeii, hahah er komt alwel bloed uit zonder dat ik et aanraak of iets! Betek ...
klopt maar wanneer deze naar buiten is. doet het pijn. wanneer die terug geduwt is. is de druk er af

3 jaar geleden

+1, helaas na mn eerste zwangerschap ook niet meer weggetrokken. Veel drinken. Lijnzaad en havervezelen door je yoghurt of smoothie. Die zorgen er ook voor dat het wat zachter blijft. Succes en sterkte!

3 jaar geleden

Reactie op T3020

+1, helaas na mn eerste zwangerschap ook niet meer weggetrokken. Veel drink ...
Haverzemelen*

3 jaar geleden

Reactie op T3020

+1, helaas na mn eerste zwangerschap ook niet meer weggetrokken. Veel drink ...
Dankjewel voor je berichtje 鉂わ笍鉂わ笍

3 jaar geleden

Gemalen linnenzaad doe ik door yogurt en muesli. Helpt bij mij goed