8 Reacties

2 jaar geleden

Ik voel je zo erg.. m’n dochter sliep vaak prima of werd wel eens 1x pr nacht wakker 5 minuten. Nu sinds een maand of 9 word ze soms een aantal keer per nacht wakker en krijst ze de boel bij elkaar, ik pak haar dan zeker op, of probeer haar te troosten in haar bed. Als ze zeurt of nep huilt dan laat ik haar 5-10 minuten daarna ga ik bij haar kijken. Ik vind 1 jaar ook een lastige leeftijd, als ik haar naar bed breng, klampt ze zich ook helemaal vast aan mij, en de ene keer krijst ze de hele boel bij elkaar in bed andere keer niet. ( maar vaak wel) Ze is ook iets meer verlegen, eerst was het altijd rennen naar opa’s en oma’s nu wacht ze af en zit ze bij me, of pakt ze mijn benen vast!

2 jaar geleden

Bij mij is het anders ik doe hem nog in slaap wiegen laatst kwam verpleegkundige van cb bij mij en die liet hem gewoon achter in de kamer huilend ze wil dat hij zelf in slaap valt. Maar ik vond zielig heb ik hem weer opgepakt. Naja ik hoop dat hij ooit zelf gaat slapen😄

2 jaar geleden

Reactie op lizadenhaan

Ik voel je zo erg.. m’n dochter sliep vaak prima of werd wel eens 1x pr nac ...
Precies wat je omschrijft herkenbaar , de ene keer slaapt ze makkelijk de andere keer krijgt ze de hele boel bij elkaar en kan ze zeker een half uur doorgaan

2 jaar geleden

Reactie op NadiaH

Bij mij is het anders ik doe hem nog in slaap wiegen laatst kwam verpleegku ...
Dat is wel lastig wiegen , ik had ook contact opgenomen met het cb en die zeiden laat maar gaan tot ze vanzelf in slaapt valt maar me dochter kan zeker wel 30/45 minuten lang achter elkaar kei hard krijsen en daarna is ze helemaal overstuur dus vraag ik me af of dat wel goed is .

2 jaar geleden

Reactie op NadiaH

Bij mij is het anders ik doe hem nog in slaap wiegen laatst kwam verpleegku ...
Hier ook. Maandag komt iem van k&g langs, omdat het hier ook wat moeilijk gaat het in slaap vallen. Ook als hij s'nachts wakker word en huilt kan ik hem moeilijk 5tal minuten laten staan. Als hij wat zeurt laat ik hem wel ffkes doen. Uiteindelijk zal het wel goed komen. 😊

2 jaar geleden

Reactie op Kyuubi

Hier ook. Maandag komt iem van k&g langs, omdat het hier ook wat moeili ...
Ja vandaag werd hij ook s'nachts wakker en wou niet meer slapen denk tot 3 uur ofzo maar wat is k&g?

2 jaar geleden

Reactie op saraelmardi

Dat is wel lastig wiegen , ik had ook contact opgenomen met het cb en die z ...
Ja bij mij ook was zo zielig ze liet hem huilen en hij is nog verkouden heeft koorts gehad en heeft ook nog oorontsteking. Ik kwam naar de kamer zat hij achter in zijn bed zo verdrietig. Het is niet zo makkelijk om zelf te slapen als je gewend bent in armen te slapen

2 jaar geleden

Reactie op NadiaH

Ja vandaag werd hij ook s'nachts wakker en wou niet meer slapen denk tot 3 ...
Dat is hier het cb :p Kind&Gezin