11 Reacties
5 jaar geleden
Mijn ervaring, dakje blijft ... helaas ... Of het met work out minder wordt, weet ik niet. Ben niet zo sportief 🙈
5 jaar geleden
Mijn ervaring, dakje blijft ... helaas ... Of het met work out minder wordt ...
Jammer dit! 😯
5 jaar geleden
Jammer dit! 😯
Wat? Dat het dakje blijft of dat ik niet zo sportief ben? 😂😂😂 (grappig bedoeld uiteraard) Is idd jammer, maar ach, mijn lijf heeft 3 kindjes gemaakt en gedragen, daar mag je best nog een restje van zien 🙈
5 jaar geleden
Bij m'n eerste zwangerschap was ik een stuk dikker geworden dan de laatste keer. Toen was m'n navel ook wat verandert. Dat is wel weer bij getrokken. Ook de extra huid is in de loop van de tijd grotendeels weer terug op z'n plek gegaan
5 jaar geleden
Reactie op Cooking Baby Nr3
Bij m'n eerste zwangerschap was ik een stuk dikker geworden dan de laatste ...
Dus het kan nog wel verbeteren? Ik hoop het zo! Mijn buik is zo lelijk geworden.
5 jaar geleden
Dus het kan nog wel verbeteren? Ik hoop het zo! Mijn buik is zo lelijk gewo ...
Ja zeker weten! Maar het kost wel veel tijd. Als je spieren en banden weer strakker worden, dan gaat alles er ook weer beter uitzien.
Ik heb ook straille en ben er trots op. Een mooie herinnering aan de zwangerschap van m'n zoontje. M'n dochtertje heeft geen nieuwe streepjes gemaakt
5 jaar geleden
Dat bruinige, pigment, kun je inderdaad wegvegen. Even goed warm water erop tijdje onder de douche, en dan met babyolie en een wattenstaafje. Komt vast goed. Je bent mooi mama!
5 jaar geleden
Dakje kan wel wat minder worden hoor! Ik had het ook bij de eerste, en dat trok echt vrij snel weer weg. Binnen een half jaar. Nu heb ik het weer bij de 2e. Geef het vooral wat tijd. En buikspier oefeningen en wat beweging helpt altijd iets. Ook gezonde voeding en veel water zorgt dat de huid gezond blijft en dus sneller weer "strak trekt". Maar gun het vooral tijd! Je lichaam heeft eigenlijk wel een jaar nodig om weer "normaal" te worden.