9 Reacties
VRIEND
2 jaar geleden
Hier nog 1 speelt liefst met onze spullen😅 maar nu hebben we keukentje gekocht vorige week en dat vind die wel erg interessant misschien zoiets? Vind voor de rest ook lastig om kadotjes te verzinnen voor zijn tweede verjaardag...
2 jaar geleden
Hier een jongen die een loopfiets heeft wat met schroeven in elkaar zit. Hij pakt nu iedere keer een potlood en gaat "schroeven". Hij is ook gek van tractors. Ik kwam een tractor die je in elkaar kan schroeven tegen, wat hij voor zijn verjaardag gaat krijgen.
Maar verder is het vooral spul wat wij ook gebruiken.
Kijk vooral wat je kindje interessant vind en probeer daar wat voor te vinden. Misschien is een speelgoed servies set met bestek enz. Wel wat voor jou kindje
2 jaar geleden
Ons zoontje speelt veel met speelgoedkeukentje (speelgoedfruit en groenten, serviesje, pannetjes, houten keukenspulletjes), duplo, puzzels, ballen, vtech drumstel, wasknijpers, auto's, plastic boerderijdieren, boekjes, vtech ijscokar, houten blokken, megabloks, muziekinstrumenten voor kinderen, gereedschap, handveger en blik.
Buiten: zandbak, schommel, loopfietsje, emmertjes en schepjes.
We willen voor hem nog magnetische bouwstenen kopen, een speelhuisje voor buiten, stapelstein, pikler driehoek achtig iets.
2 jaar geleden
Dan zou ik voor een keukentje gaan.
Maar hoe komt je kindje aan een blender? Dit staat hier echt buiten haar bereik, vind ik echt gevaarlijk.
2 jaar geleden
Hier speelt ze veel met haar houten trein, boekjes, playmobil, mandjes met fruit die ze kan "snijden" toettoet auto's en een vliegtuig van Little people, magisch tekenbord en kleuren met water.
2 jaar geleden
Ik zag ook in een eerder topic van je ongeveer dezelfde vraag voorbijkomen. Misschien toch nadenken over slotjes op de kastjes? Het lijkt me gevaarlijk om je kindje met een blender, waterkoker, bestek en -zoals in je vorige topic genoemd borden te laten "spelen". Je kunt ook speelgoed pannen en bordjes kopen?