40 Reacties

5 jaar geleden

Misschien vind je moms and mini鈥檚 leuk? 馃槏

5 jaar geleden

Prenatal heeft ook een fijne webshop

5 jaar geleden

Hema, ter stal, prenatal, wehkamp?

5 jaar geleden

Nexdirect

5 jaar geleden

Ik shop voor de kleine meestal bij kleertjes.com, prenatal. Bijenkorf en Zalando.

5 jaar geleden

Ik slaag altijd het best bij h&m, ook veel fijne basics in makkelijke kleurtjes zonder de drukke printjes 馃槈 Soms heeft c&a ook een leuke collectie, maar daar moet je het net treffen.

5 jaar geleden

O, en de Zara 馃グ

5 jaar geleden

Heb je al op: https://www.pincsaleshop.nl/ gekeken. Daar slaag ik vaak

5 jaar geleden

Ik ben ook blij dat ik heeel veel op voorraad heb gekocht bij de kringloop, voor de lockdown. Scheelt zo veel geld. Want vind t zonde om alles nieuw te kopen voor die paar keer dat ze het draagt. Maar dat was niet je vraag. ALS ik dan al iets nieuw koop, koop ik items in de sale bij Hema en H&M. Ze hebben gelukkig ook veel basics of rustigere items die niet per se die trend zijn.

5 jaar geleden

Kik en kid is ene schattig merk met een goede sale. Verder koop ik vaak op limango of veepee.nl. wel op groei omdat de verzending vaak lang duurt. Maar zij hebben goede deals

5 jaar geleden

Reactie op Irokoneko

Ik ben ook blij dat ik heeel veel op voorraad heb gekocht bij de kringloop, ...
Ik baal ook dat de kringloop dicht is. Heb kleding tot 68. Maar ze gaat zit in 62 nu.. jasje was een kleine maat 62.. moet nu wel echt iets erbij hebben voordat ik misgrijp.. Maar meiden jullie zijn geweldig! Veel namen al gelezen waar ik nog niet bij heb gekeken.馃挏

5 jaar geleden

Schattigebabykleertjes.nl heeft erg veel!

5 jaar geleden

Draakjesenboefjes en babystyling

5 jaar geleden

Lindex.com Scandinavische betaalbare webshop.

5 jaar geleden

Zara altijd leuk

5 jaar geleden

Reactie op Irokoneko

Ik ben ook blij dat ik heeel veel op voorraad heb gekocht bij de kringloop, ...
Ik koop meestal een kledingpakket via Marktplaats, is nog (veel) voordeliger dan de kringloop en je bent meestal in 1 keer klaar 馃槉 ik kies een pakket met een stijl die ik leuk vind en laat het dan gewoon opsturen als het niet in de buurt is. Vind het echt ideaal.

5 jaar geleden

La Redoute, Okaidi, Bonprix, C&A,Zalando, H&M.

5 jaar geleden

H&m, Zalando, Zara, noppies, wehkamp, C&a en Vinted shop ik

5 jaar geleden

Vinted en Zara hier 馃檶馃徎. Name it en noppies ook leuk