8 Reacties

één jaar geleden

Wij spelen veel Knappe Koppen (dobbelen, naar de juiste kleur bewegen, een opdracht met een vraag, een actie of inzicht) en veel Eerste boomgaard (dobbelen, fruit van de juiste kleur in het mandje of de raaf vooruit en eerder al het fruit geplukt hebben dan dat de raaf er is). Kunnen we ons echt wel een kwartier mee vermaken (en dat vind ik lang met die kleine meid).

één jaar geleden

Memory vind ze trouwens ook leuk!

één jaar geleden

Is het normaal als je kind geen geduld heeft met spelletjes en ermee gooit?

één jaar geleden

Kleuren torentjes vindt mijn zoon leuk. Sowieso zijn alle spellen met kleuren wel geschikt op deze leeftijd! :)

één jaar geleden

Spelletjes van HABA zoals berenhonger. Memory, spelletjes met vormen en kleuren. En nee, verwacht geen opperste concentratie van een 2,5 jarige. Die van mij kan 5 spellen in 10 minuten spelen, zoveel geduld heeft ie. 😄

één jaar geleden

Memory, daar vermaken we ons makkelijk 20 minuten mee. Vergt wel wat flexibiliteit als het gaat om de spelregels 😀 Kleurentorentjes, minuut of 10. Magneetbord met dieren (leg verschillende stukjes klaar en hij moet de stukjes voor een bepaald dier eruit halen en plakken op magneetbord) Junior kwartet van Kikker, zijn setjes van 3. (Soms maken we verhaaltjes van de kaartjes en soms gebruiken we het min of meer als memory Echt kwartetten lukt nog niet). Spel van Nijntje, "wat hoort er niet bij" vindt hij ook leuk.

één jaar geleden

Learn the collors, pepa pig of het balonnen spel van nijntje das het zelfde ongeveer. Dobbelen en de juiste kleur op de kaart leggen. E. Idd eerste boomgaard en bloemen fee. Welk geluid van nijntje vind ze ook leuk

één jaar geleden

Hier ook het spel de boomgaard echt bij uitstek favoriet. Wij hebben alleen meteen voor de gewone versie gekozen in plaats van de junior versie en dat speelt hij nu al vanaf kerst. Ook loco bambino speelt hij graag. En als hij bij zijn nichtjes is trekt hij steeds de tiptoi pen uit de kast. Dus denk dat we die maar gaan kopen voor hem voor zijn verjaardag.