Licht bloedverlies bij afvegen

baby on the way..
2 maanden geleden
Volgen
Dames, ik heb sinds vanochtend van het afvegen licht bloed.. verder geen krampen of buikpijn. Maar maak me zo zorgen😢. Ik ben 5 en 6 dagen. Graag jullie ervaring..
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
3 reacties
Gibogi
2 maanden geleden
Hoi hoi, ook ik heb toen ik 6 weekjes zwanger was zoiets een beetje bloed verloren, waardoor ik me natuurlijk ook veel zorgen maakte, de verloskundige zei mij toen dat dit vaker voor kwam en kon zijn dat er een adertje gesprongen was en hierdoor ligt bloedverlies kreeg. Onder tusse is me dochter 2 jaar en kerngezond. Hou t even in de gate als t meer word kan je altijd de verloskundige bellen of ze al eerder een echo kunne. Maken omdat je je zorgen maakt
  • Rapporteren
baby on the way..
2 maanden geleden
Reactie op Gibogi
Hoi hoi, ook ik heb toen ik 6 weekjes zwanger was zoiets een beetje bloed verloren, waardoor ik me natuurlijk ook veel zorgen maakte, de verloskundige zei mij toen dat dit vaker voor kwam en kon zijn dat er een adertje gesprongen was en hierdoor ligt bloedverlies kreeg. Onder tusse is me dochter 2 jaar en kerngezond. Hou t even in de gate als t meer word kan je altijd de verloskundige bellen of ze al eerder een echo kunne. Maken omdat je je zorgen maakt
Ik heb het al vanaf maandag dan is het er wel paar keer met afvegen en dan is het licht bruin en dan stopt het en volgende dag weer gelukkig is het minimaal.. dank je wel voor je berichtje! Geeft me hoop🍀
  • Rapporteren
Jaleesa91
2 maanden geleden
Ik heb afgelopen maandag ook licht bloedverlies gehad (roze afscheiding) einde van de middag tot halverwege de avond met afvegen. Dag erna test gedaan die was opgelopen (week ervoor clear blue 2-3 weken) stond nu op 3+ weken. Nav laatste test verloskundige gebeld eindelijk gebeld (wilde een bepaalde grens over voor mezelf) Dit ook aangegeven van bloedverlies. Ze gaf aan dat ze licht bloedverlies eigenlijk vaker wel dan niet mee maken. En niet per cee iets is om zorgen te maken. Ik snap nog steeds je zorgen hoor, hier eerste echte zwangerschap (3.5 jaar geleden net ontdekt zwanger te zijn en toen mk, dus nooit echt gevoeld voor me). En nu 3.5 jaar verder eindelijk positieve test en dus heel veel angst dat het mis gaat😉 En bij elk gevoel elk prikkeltje in mijn buik denk ik: oh het is mis!!
  • Rapporteren