10 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben nu 5 weken + 6 zwanger. Ik herken wat je beschrijft. Ik heb al 2 weken zo om de dag wel lichte krampen. Alsof ik ongesteld ga worden. Nog geen afscheiding gehad verder, maar ook dat is normaal volgens mij.

4 jaar geleden

Hi, ik ben 7+4 en ik heb ook de zelfde klachten! Aan de rechterknt heb ik dan steekjes

4 jaar geleden

Ik ben nu 5 weken + 6 zwanger. Ik herken wat je beschrijft. Ik heb al 2 wek ...
Jaa heel gek gevoel en stiekem ook soms bang om het dan opeens toch te worden >.<

4 jaar geleden

Ik ben 6+4 nu en herken dat gevoel wat je beschrijft van de steekjes. Heb ik ook! Daarnaast ook al een paar dagen af en toe wat bruine afscheiding maar ik lees overal dat dat geen kwaad kan zolang het niet helder rood is en dat bruin bloed oud bloed is wat eruit moet om het daarbinnen schoon te maken. Dus ik houd het in de gaten maar maak me voor nu niet te druk

4 jaar geleden

Ik ben 6wkn+ en had vorige week paar druppels bruin-roze bloedverlies. Verder ook veel last van ongesteldheidskrampen, pijn in de lies,... volgende week vrij weer een echo, tot dan is het afwachten. Bij de zwangerschap van onze dochter had ik dit niet als ik me dat kan herinneren. Veel succes!

4 jaar geleden

Dat is heel normaal! Had het bij mijn eerste ook, en nu ook weer. Geen zorgen om maken!

4 jaar geleden

Reactie op jpvbaby

Ik ben 6+4 nu en herken dat gevoel wat je beschrijft van de steekjes. Heb i ...
Dankje♡

4 jaar geleden

Ik ben 6wkn+ en had vorige week paar druppels bruin-roze bloedverlies. Verd ...
Dankjewel! Success bij je echo😍

4 jaar geleden

Reactie op Melsje1984

Dat is heel normaal! Had het bij mijn eerste ook, en nu ook weer. Geen zorg ...
Okeey! Dankje ♡

4 jaar geleden

Dankje♡
Komt goed! Is gewoon een teken dat daarbinnen van alles gaande is :)